Skulle du kunna vara längre/kortare än din partner? *Spin-off på partner-tråden*

Jag är 172cm och min kille är 165cm. Bryr mig inte alls om längden. Men det bästa med längdskillnaden är att min kille tycker det är så coolt med alla grejer jag kan nå med mina långa armar så jag känner mig som en långlemmad superhjälte :D

Coolt, du kanske är en kvinnlig version av Mr Fantastic ?? :cool:
3621978-0511161639-Mr._F.png
 
Jag är 185 cm så det är mer regel än undantag att jag är lika lång eller längre än killar jag träffar. Vissa killar får sinnessjuka komplex för sin längd runt mig har jag märkt, speciellt om de är typ 5 cm kortare eller så. Verkar vara en öm tå hos vissa när de blir "slagna" på centimetern av en tjej. Mitt ex hade väldiga problem bland annat. Han var 183 och de två centimeterna var oerhört smärtsamma. Han hävdade envist att han var 5 cm längre än mig även om det syntes att han var kortare när vi stod intill varandra.

Vet inte exakt hur lång min nuvarande är men tror det är rätt jämnt.

Hade jag fått skräddarsy en kille hade han varit minst 190, gärna upp mot 2 meter.
 
Jag brukade aldrig reflektera över längd förut, var en sån som inte direkt märkte om en kille var kort eller lång (dejtade en kille ett tag som enligt mina polare tydligen var för kort, det hade jag inte ens tänkt på innan dom nämnde det :p).
Meeeen så träffade jag min sambo som är runt 195 och han har fått mig att gilla långa män. Det är en speciell känsla att gosa in sig i hans famn, känns så tryggt :love:
 
(Med risk för att låta provocerande skulle jag faktiskt gå så långt som att säga att jag tycker att uttalade preferenser kring längd är en oattraktiv egenskap i sig. ;) )

Tja, är det en total dealbreaker känns det väl inte så sexigt... men hur det än är har vi ju oftast en typ vi dras till (jag vet ju exakt vad min typ är :D) och längd kan ju vara en del av utseendepreferensen. Men om allt annat stämmer känns det märkligt att sortera bort någon pga längd, ja.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp