Bukefalos 28 år!

Smartwatch till ridning?

Anemone

Trådstartare
Jag letar efter en smartwatch att använda vid ridning. Vill främst använda den för att lätt kunna kalla på hjälp om något händer, när jag rider ut ensam. Har sett lite på garmins klockor med ”livetrack”.

Vad har ni? Vad fungerar? Vad ska undvikas?
 
Jag letar efter en smartwatch att använda vid ridning. Vill främst använda den för att lätt kunna kalla på hjälp om något händer, när jag rider ut ensam. Har sett lite på garmins klockor med ”livetrack”.

Vad har ni? Vad fungerar? Vad ska undvikas?
Har en från Apple. Supernöjd. Om jag *peppar peppar* skulle ramla av så och inte kan svara inom en viss tid så ringer klockan upp min man och skickar koordinationerna om vart jag befinner mig.
 

Liknande trådar

Gnägg Ni som har Garmin-klockor, är det någon som lyckats lägga till ridning som aktivitet? :confused: Google säger att det ska funka att...
Svar
14
· Visningar
1 227
Senast: MalanMjöl
·
Hästmänniskan Jag har dragits med tidvis ganska rejäl smärta vid ridning under flera år. För ett par år sen sökte jag hjälp genom sjukvården och då...
Svar
8
· Visningar
676
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
814
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 438
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp