Bukefalos 28 år!

snabbfråga ang selen

Dalmas

Trådstartare
Hej alla bukisar någon som VET om man kan köpa selen receptfritt eller om det är receptbelagt!?
 
Sv: snabbfråga ang selen

Det finns massor av selen preparat som är receptfritt eftersom det finns att köpa överallt där foder säljs. Om du menar selevitan som finns på apoteket så är den lilla förpackningen på 500 gram receptfri medans de stora på 1250 gram och 4000 gram är receptbelagda.
 
Sv: snabbfråga ang selen

Ok det finns alltså små förpakningar att köpa utan recept det var det jag misstänkte , men visste inte helt säkert.

Tack för svaret!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
782
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag har två innekatter som jag vill kunna börja ha ute, till en början i kontrollerad form, och vill därför vänja dem vid sele. Den ena...
Svar
12
· Visningar
728
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
781
Senast: LadySara
·
Utrustning Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar? Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan...
Svar
0
· Visningar
192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp