Snacktråd 2018

Nu känner jag att jag och min kuse kan sälla oss till den roliga skara ni verkar vara här inne på fälttävlan! Hann med 2 st H90 förra året, första någonsin för både mig och häst. Och gud så skoj det var! :D Är nu astaggad på årets säsong, och årsdebuten blir i Norra Bohuslän 1/5. Har hunnit med två terrängträningar, och hästen visade att hon minsann minns (och smält) förra årets bravader och var fantastisk :love:. Bortsett från att hon sköt av mig efter ett nedhopp... I TRAV :rofl::devil:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 322
Senast: Shixle
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: nullo-modo
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 180
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 659
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp