Snacktråd 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en dålig vana; när jag blir trött så tar jag av mig mina strumpor. Ibland är jag inte ens medveten om att jag gör det, det bara händer liksom.

Som ni kanske förstår så har jag en himla massa ensamma sockor.

Tyckte dock att jag haft färre sockor än vanligt, men inte riktigt tänkt på det.

Igår hittade jag kattskrället mellan bokhyllan, väggen och dalakistan. Där sussade hon sött på en hög med strumpor. Hon har antagligen plockat upp efter mig och bäddat gott. :cautious:
 
Första natten avklarad. Honan, Vojta tyckte att sova under sängen var okej men hanen, Vančura gjorde mig sällskap i sängen!
20171021_235658.jpg


20171021_235942.jpg

Man smälter ju när de ger en ett såndant förtroende så snabbt. Totalt nöjd med öron och magkliande :)
 
Jag har en dålig vana; när jag blir trött så tar jag av mig mina strumpor. Ibland är jag inte ens medveten om att jag gör det, det bara händer liksom.

Som ni kanske förstår så har jag en himla massa ensamma sockor.

Tyckte dock att jag haft färre sockor än vanligt, men inte riktigt tänkt på det.

Igår hittade jag kattskrället mellan bokhyllan, väggen och dalakistan. Där sussade hon sött på en hög med strumpor. Hon har antagligen plockat upp efter mig och bäddat gott. :cautious:
Men så klok hon är som hjälper dig med det ständiga plockandet hemma, verkligen kärleksförklaring för god omvårdnad.
Måste vara väldigt skönt att få det samlat i en hög och bara ta hand om på några sekunder ;)
Jag ska nog med satsa på att lära Pälsfröken göra lite små uppdrag :rofl:
 
Hej hej, hallå tråden. :) När folk berättar att de har känt sin katts chip i skinnet så brukar det beskrivas som att det känns som "ett riskorn". Håller ni med om den beskrivningen? Liksom, en centimeter långt då?

Jag håller med, kanske lite kortare. Katten född 04, vet inte exakt när hon märktes men rätt länge sen mao. Nuvarande katt (7) känner jag nästan inte men kan bero på hur det sitter. Hundens kändes också som riskorn.
 
Väldigt tråkig betjänt har gungat en vippa lite halvhjärtat om ens det och flyttat på en lektunnel så nu får Pälsfröken engagera sig själv och jag fortsätter roa mig med att vara genomförkyld och ha feber i lugn och ro.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Inspirerad av tråden på hundsidan, vore kul att se era kissar som ungar och sen vuxna! 😻 Vår Carsten vid ca 8 veckor (hos uppfödaren)...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 591
Senast: saule
·
Svar
489
· Visningar
26 257
Senast: Tuvstarr
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 457
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
524
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp