Snygga pannband utan bling.

Ace

Trådstartare
Jag är på jakt efter ett nytt pannband. Jag vill gärna ha något mer än slätt läder men absolut inte kristaller eller pärlor. Den enda form av bling jag klarar är klinker men det har jag på det andra tränset.

Kom med tips!

Jag gillar Glenn gordon Nexus till exempel med en rundfläta i läder men jag hittar inga lösa sådana :(

Jag hittade ett från karlslund med en fläta i läder men då är det storlek "islandshäst", min häst behöver 41 cm.

Sedan hittade jag ett från Dyon också med snygg fläta men då är det ett uppehåll i flätan och deras logga mitt på så jag blev inte kär.

Horze har något kallat "chuka" som sambon rynkade näsan åt men jag gillade att det var färgglatt.

Men där tar det liksom slut när jag letar...
Hjälp mig!
 
Jag tycker Glen Gordon Classic är fint! Finare på hästen än på produktbilder. Har det i mässing, fint och hållbart!
 
  • Gilla
Reactions: Ace

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
728
Utrustning Jag har ett supersnyggt Dyonträns men har börjat tröttna lite på pannbandet, ett vanligt i läder med snygga sömmar på! (Från Dyon...
Svar
3
· Visningar
1 126

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp