Snygga tvättkorgar

@hoppsann - Det finns en symbol för "ej sköljmedel", den ser ut såhär:
ejskolj_12.png
Tack så jättemycket! Har aldrig sett förut.
Finns inte i stretchkläderna jag kollade lite snabbt.
Och nu får jag göra om mina tvättrådstavlor som jag gjorde till hela släkten förra året. :cautious:
 
Som tvättkorgslösning har vi IKEA trofastbackar som vi ställt in i ett skåp/en garderob, och så har jag märkt upp varje korg med 40°och 60° (vita backar för vit tvätt och mörka backar för kulörtvätt). Jag tycker det är praktiskt, för med den tvättmaskin vi har så är en back = en tvätt, så är en back full är det bara att kasta in den i maskinen.
Typ sånhär inne i en garderob så man kan stänga om den:
trofast-storage-combination-with-boxes-white__0531724_PE647529_S4.jpg


@hoppsann - Det finns en symbol för "ej sköljmedel", den ser ut såhär:
ejskolj_12.png
Jag tror de där backarna var de vi var och kollade på. Från barnavdelningen va? Men jag tyckte de såg så himla små ut så jag gav upp den tanken..hur många kg är din maskin för?
 
Det beror lite på var man bor också. Hur hårt vatten man har och så. Vi måste använda sköljmedel just pga vattnet.
Det är väl en smak-/vanesak i så fall. Jag bodde mina första 25 år i livet i kommuner med riktigt hårt vatten och använde inte sköljmedel då heller. Jag har gått på tv-reklamen och testat sköljmedel då och då men inte sett poängen med det.
 
Det är väl en smak-/vanesak i så fall. Jag bodde mina första 25 år i livet i kommuner med riktigt hårt vatten och använde inte sköljmedel då heller. Jag har gått på tv-reklamen och testat sköljmedel då och då men inte sett poängen med det.
Säkerligen men personligen är jag inte helt förtjust i kläder som frasar när jag rör mig. Får ont i huden om de inte är mjuka.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 886
Senast: cirkus
·
Kläder & Bli fin Jag funderar på att färga en klänning röd (från blå). Problemet är att jag bor i lägenhet och känner mig inte helt pigg på att köra den...
Svar
11
· Visningar
723
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 152
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp