Sockerbetans återkomst? Betfor etc 2017

Ja så ska inte betfor serveras - inget blötlagt foder öht . Har jättesvårt att förstå att folk tycker det är konstigt ?
Dricker du själv mjölk tex som står i rumstemperatur i 20 timmar ? :confused:
Därav anledningen till varför jag använder varmvatten för att det ska hinna svälla, istället för kallvatten (står i mitt tidigare inlägg). Inget av våra blötlagda foder står mer än 20 min.
Dricker inte ens mjölk :p men förstår absolut vad du menar :)
 
  • Gilla
Reactions: Sar
Haha min Granngården måste ha skrivit fel sist jag var där eller så såg jag i syne, nu kostar Kwikbeet 259kr :p. Då blev motivation till att fortsätta med betforslabbet lite högre.

Jag har skaffat en hink som heter beteshink, himla smidigt för ursköljningen. Tänk pastagryta typ.
 
Haha min Granngården måste ha skrivit fel sist jag var där eller så såg jag i syne, nu kostar Kwikbeet 259kr :p. Då blev motivation till att fortsätta med betforslabbet lite högre.

Jag har skaffat en hink som heter beteshink, himla smidigt för ursköljningen. Tänk pastagryta typ.
Berätta mer om den här hinken, var köper man den? låter ju jättebra :)
 
Haha min Granngården måste ha skrivit fel sist jag var där eller så såg jag i syne, nu kostar Kwikbeet 259kr :p. Då blev motivation till att fortsätta med betforslabbet lite högre.

Jag har skaffat en hink som heter beteshink, himla smidigt för ursköljningen. Tänk pastagryta typ.
Såg ju skitsmidig ut :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp