Söker tips på reflexer

Är det de där för ett par tior du köper alltså? Jag trodde det var skitgrejer som varken syntes eller tålde regn :o
De har jag köpt, de tål regn och syns. Visserligen syns de lite olika och måste laddas oftare än de dyrare jag köpt, men funkar helt ok för det priset!
 
Är det de där för ett par tior du köper alltså? Jag trodde det var skitgrejer som varken syntes eller tålde regn :o

Ja billigaste jag hittade var knappt 35 kr på eBay. Mina tidigare höll i drygt två år innan en började glappa och den andra behövde laddas rätt ofta.
Har kollegor som har dyrare köpta här, vissa betalat typ 200 kr för ett :eek:, men de håller inte heller längre än de från eBay vad det verkar.
Jag är nöjd i alla fall, de syns jättebra!
 
Jag kör samma som många tidigare, väst och lyshalsband alt. lyse i halsbandet likt denna:

8871515979806.jpg
 
Jamen det glömde jag, kör också med såna, samt även Orbilocs. Gillar att se ut som en julgran och här kör de rätt fort så det kändes extra viktigt när vi flyttade ut hit!
Julgranar här med :p men hellre synas för mycket än för lite! Har någon Orbiloc med men tycker att den är svår att fästa på hunden för att synas bra...
 
Och varför inte det? Halsband o selar blinkar ju och dom jag har är egentligen sådan man kan hänga i halsbandet tex.
Vi viskar så vi inte väcker hen.
Vi hade en liknande tråd om cykellysen och blinkande rött ljus bakåt är tydligen olagligt och livsfarligt - någon kan tro att man är en järnvägsövergång...
 
Vi viskar så vi inte väcker hen.
Vi hade en liknande tråd om cykellysen och blinkande rött ljus bakåt är tydligen olagligt och livsfarligt - någon kan tro att man är en järnvägsövergång...
Skrattar tyst :rofl::rofl::rofl::banghead:
S
å ibland är jag en järnvägsövergång, undrar vad jag är vid blått,rosa o gult ljus O_o
 
Jo absolut, men produkten du köper här brukar vara importerad från Kina eller Taiwan likväl.
Jag har sett exakt samma produkt bli såld för det tredubbla här av olika försäljare.

Ursprunget är säkert detsamma. Just därför vill jag kunna reklamera och få ett nytt om det inte funkar. Jag förstår dock inte hur det blev en diskussion :)
 
Ni som har reflexvästen från Hööks, vilken storlek har ni och vad har ni för hund?

På nätet finns ju bara storlekarna som XS, S osv. Inga bröstmått eller rekommendationer om vilken storlek som kan passa vilken ras.
Jag har en goldentik på ett år, som är åt det mindre hållet, men heller ej helt färdigvuxen. Behöver nytt då hon var valp förra vintern och nu förstås behöver större, och jag letar efter något som sitter bra, vilket detta ser ut att göra.
 
Ni som har reflexvästen från Hööks, vilken storlek har ni och vad har ni för hund?

På nätet finns ju bara storlekarna som XS, S osv. Inga bröstmått eller rekommendationer om vilken storlek som kan passa vilken ras.
Jag har en goldentik på ett år, som är åt det mindre hållet, men heller ej helt färdigvuxen. Behöver nytt då hon var valp förra vintern och nu förstås behöver större, och jag letar efter något som sitter bra, vilket detta ser ut att göra.
Om det är den från Showmaster du menar så finns det en måttlista längst ned.

Storlek Halsöppning Bröstomfång
XS 26-30 36-40
S 32-36 36-42
M 38-44 60-68
L 44-52 60-70
XL 50-58 70-82
XXL 62-70 74-90

Har XXL till min Borzoi.
 
Jag köpte såna där usb-halsband, syns ju fantastiskt, bedrövlig batteritid. Håller nog inte ens en timme. Har jag bara haft otur?

Köpte en svart reflexsele från Hööks i stl XL, dock är den nog lite tight. Jag vill verkligen slippa köpa en neonfärgad, någon som har något tips på var man kan köpa en snygg, inte alltför dyr?
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 022
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 132
Senast: tuaphua
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 568
Senast: alicegard
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
647
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp