Sommarföräldrar 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jäkla hjärtklappning som kommer varje kväll när jag skall lägga mig :wtf:

Är inne i en period då jag är bergsäker att de kommer skita sig. Som "tur" hjälper mannen mig genom att se till att jag blir arg över ingenting (helt rimligt att bli sur över att han packat upp en låda som jag packat med diverse av mina vill inte slänga saker men kommer aldrig använda dem) vi har alltså just flyttat
 
Livrädd att historien upprepar sig från för två år sen. Då såg vi ett hjärta slå i 7+, tappade de få symtom jag hade i 8+ och började blöda i 9+.
Idag är brösten inte det minsta ömma och blodådrorna på dom har försvunnit :down:.
 
Livrädd att historien upprepar sig från för två år sen. Då såg vi ett hjärta slå i 7+, tappade de få symtom jag hade i 8+ och började blöda i 9+.
Idag är brösten inte det minsta ömma och blodådrorna på dom har försvunnit :down:.
Dom kan ju inte växa och ömma konstant i 38veckor :crazy: Du ska se att ömheten kommer tillbaka någon dag. Allt kommer ju och går tyckte jag när jag väntade lilltjejen här hemma. Men förstår din oro och håller tummarna att allt ser fantastiskt ut nästa vecka!
 
Här är det, precis som vid samma tid i förra graviditeten, total misär med hysteriskt illamående och kräkningar.:( Går INTE så bra ihop med föräldraledighet, så maken vabbar. Men lilla J är jättemammig och fattar inte alls varför mamma beter sig konstigt och vill bara sitta i min famn och inte alls vara med pappa.:( Gaah. Hoppas den här perioden är snabbt övergående.
 
Livrädd att historien upprepar sig från för två år sen. Då såg vi ett hjärta slå i 7+, tappade de få symtom jag hade i 8+ och började blöda i 9+.
Idag är brösten inte det minsta ömma och blodådrorna på dom har försvunnit :down:.
Håller alla tummar och tår för att allt går som det ska denna gången ! Varje dag är en ny dag och varje försök är helt nytt!
Symptom kan komma och gå utan att det betyder ett skit:heart
 
Jag mår illa :yuck: blodtrycket är nånstans under fötterna o jag har haft migrän 2 ggr men lyckats mildra med tabletter eftersom jag jobbar. Hade förträngt allt sånt här...
 
Juni
hemlig, 34 år, BF 3/6, första barnet
KattenKorven, 32 år, BF 14/6, andra barnet
Vinkelina. 33 år , BF 16/6 men tror de är tidigare. Andra barnet
Honungshumlan 30år BF 20/6, andra barnet

Whisperia86

Juli
Hjartagna BF 1/7 3e barnet

Augusti

Smyger väl in här då. Oplanerat men mycket välkommet.
Har en pojke född juni 2014 och en tjej född februari 2016 sedan tidigare.
Om nu någon som känner mig IRL läser det här så är det på inget sätt officiellt ännu :o
 
Juni
hemlig, 34 år, BF 3/6, första barnet
KattenKorven, 32 år, BF 14/6, andra barnet
Vinkelina. 33 år , BF 16/6 men tror de är tidigare. Andra barnet
Honungshumlan 30år BF 20/6, andra barnet

Whisperia86

Juli
Hjartagna BF 1/7 3e barnet

Augusti

Smyger väl in här då. Oplanerat men mycket välkommet.
Har en pojke född juni 2014 och en tjej född februari 2016 sedan tidigare.
Om nu någon som känner mig IRL läser det här så är det på inget sätt officiellt ännu :o

Vad roligt! Grattis!
/Vi följdes åt i vintertiden 2016.
 
När ens vanliga byxor klämmer obehagligt på magen,men mammabyxor är förstora

Haha, ja förra graviditeten hade jag mammabyxor från typ v10, sådana som slutar under magen. Än så länge räcker mina lite större byxor till, får se hur länge det varar :p.

Jag avslöjade mig kanske en aning igår för en kollega. Vi hade möte stående stilla på avdelningen och jag blev snurrig och fick sätta mig ner på en stol. Jag sa nått i stil med oj, vad jag blev yr. Fick ett leende tillbaka. Spelar ingen roll för mig om det skulle komma fram. Hade nästan varit skönt :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 294
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
829
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
504
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Låta katt somna in
  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp