Sommarföräldrar 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pom pom pom....snart borde det väl finnas fler sommarföräldrar? :) Jag är fortfarande i det försiktiga stadiet "hoppas att den stannar kvar", men har iallafall tydliga symtom fortfarande. Mår lite illa, har molvärk, är sjuuukt trött och har ett jäkla humör från och till. Minns förra graviditeten när jag låg och sov på soffan på eftermiddagen typ varje dag när jag mådde så här...nu aktiverar jag pigg 16-månaders istället. :D
 
Pom pom pom....snart borde det väl finnas fler sommarföräldrar? :) Jag är fortfarande i det försiktiga stadiet "hoppas att den stannar kvar", men har iallafall tydliga symtom fortfarande. Mår lite illa, har molvärk, är sjuuukt trött och har ett jäkla humör från och till. Minns förra graviditeten när jag låg och sov på soffan på eftermiddagen typ varje dag när jag mådde så här...nu aktiverar jag pigg 16-månaders istället. :D
Eftersom det inte ville stanna kvar förra månaden så hoppas jag på ett plus nästa helg när BIM är. Isåfall gör jag dig sällskap ;)
Jag själv jagar runt en 14 månaders :d
 
Hm. Tanken är att jag ska hinna fixa ett nytt jobb innan det här börjar synas allt för mycket och det trodde jag skulle bli rätt lugnt...men igår vaknade jag och hade plötsligt fått en mage som ser ut som vecka 18-magen jag hade förra gången. :eek: Och jag kan inte dra in den! Ska jag gå på intervjuer med värsta kalaskulan?! Aaah! :eek:
 
VUL imorgon :crazy::nailbiting:. Sen får vi se om jag får skriva upp mig på listan i den här tråden.
Feberkänsla och kraftig värk sen igår kväll.

Mitt psyke är verkligen inte gjort för sånt här. Sambon säger det med, det är knappt värt att försöka med tanke på mitt mående under tiden.

Har trappat ut lutinus den här veckan, vet inte om det hållit kvar ett MA eller varför det gör så ont just nu när jag minskat dosen så mycket. Eller om livmodern vill spotta ut liten nu :(, för att jag minskat. Skulle egentligen slutat på testdagen men vågade inte sluta så plötsligt utan valde att trappa ut. Kanske var dumt, jag vet inte :arghh:.

Håll tummarna för oss imorgon är ni snälla.
 
VUL imorgon :crazy::nailbiting:. Sen får vi se om jag får skriva upp mig på listan i den här tråden.
Feberkänsla och kraftig värk sen igår kväll.

Mitt psyke är verkligen inte gjort för sånt här. Sambon säger det med, det är knappt värt att försöka med tanke på mitt mående under tiden.

Har trappat ut lutinus den här veckan, vet inte om det hållit kvar ett MA eller varför det gör så ont just nu när jag minskat dosen så mycket. Eller om livmodern vill spotta ut liten nu :(, för att jag minskat. Skulle egentligen slutat på testdagen men vågade inte sluta så plötsligt utan valde att trappa ut. Kanske var dumt, jag vet inte :arghh:.

Håll tummarna för oss imorgon är ni snälla.

Håller alla tummar!! :heart
 
VUL imorgon :crazy::nailbiting:. Sen får vi se om jag får skriva upp mig på listan i den här tråden.
Feberkänsla och kraftig värk sen igår kväll.

Mitt psyke är verkligen inte gjort för sånt här. Sambon säger det med, det är knappt värt att försöka med tanke på mitt mående under tiden.

Har trappat ut lutinus den här veckan, vet inte om det hållit kvar ett MA eller varför det gör så ont just nu när jag minskat dosen så mycket. Eller om livmodern vill spotta ut liten nu :(, för att jag minskat. Skulle egentligen slutat på testdagen men vågade inte sluta så plötsligt utan valde att trappa ut. Kanske var dumt, jag vet inte :arghh:.

Håll tummarna för oss imorgon är ni snälla.


Läste på fass att vanlig biverkning för lutinus t ex är livmoderkramper och att kramper (ej specificerat närmare) kan öka vid tvärt avslutande av behandling. Har man använt preparatet länge kanske mer kramper kan uppstår ändå?

Tänkte att det kan vara en kombination av normal växtvärk och biverkningar från avtrappningen av lutinus?
 
Juni
hemlig, 34 år, BF 3/6, första barnet
KattenKorven, 32 år, BF 14/6, andra barnet

Juli

Augusti

Allt såg bra ut, 7+1 idag och liten är 10 mm just nu med ett pickande hjärta. Jag är i nån form av chock tror jag. Nytt VUL om två veckor för att stilla min oro.
 
Juni
hemlig, 34 år, BF 3/6, första barnet
KattenKorven, 32 år, BF 14/6, andra barnet

Juli

Augusti

Allt såg bra ut, 7+1 idag och liten är 10 mm just nu med ett pickande hjärta. Jag är i nån form av chock tror jag. Nytt VUL om två veckor för att stilla min oro.
Det här kan vara det bästa jag läst på flera veckor! Eller i alla fall sen jag läste om ditt plus. Jag håller alla tummar jag hittar. Du plus sambo förtjänar det här så! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
65 776
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
483
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
810
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
497
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp