Sommarjobb i stall

AlvaT

Trådstartare
Hej på er! Hoppas jag lagt tråden rätt.
Finns det någon som har tips på vart någonstans det går att hitta sommarjobb i stall? Jag vet att det förmodligen är väldigt väldigt få, men det skadar inte att söka tänker jag. Vart ska jag leta någonstans?
 
Det beror nog lite på hur gammal du är och om du har erfarenhet sedan tidigare? Jag fick faktiskt mitt första "hästjobb" här via bukes annonssida. Satte in en annons själv där jag beskrev mig själv och mina förkunskaper och fick svar av en väldigt trevlig stallägare som drev ett större innackorderingsstall där jag jobbade extra ett år. Det gav mig en fot in. Tror inte annonssidan här är så aktiv längre? Men kolla hästnet, och sätt gärna in en egen annons så arbetsgivare kan hitta dig!
 
Det beror nog lite på hur gammal du är och om du har erfarenhet sedan tidigare? Jag fick faktiskt mitt första "hästjobb" här via bukes annonssida. Satte in en annons själv där jag beskrev mig själv och mina förkunskaper och fick svar av en väldigt trevlig stallägare som drev ett större innackorderingsstall där jag jobbade extra ett år. Det gav mig en fot in. Tror inte annonssidan här är så aktiv längre? Men kolla hästnet, och sätt gärna in en egen annons så arbetsgivare kan hitta dig!
Det är ju gratis att lägga in annons här.
 
Hej på er! Hoppas jag lagt tråden rätt.
Finns det någon som har tips på vart någonstans det går att hitta sommarjobb i stall? Jag vet att det förmodligen är väldigt väldigt få, men det skadar inte att söka tänker jag. Vart ska jag leta någonstans?

Ridläger.
 
Hej på er! Hoppas jag lagt tråden rätt.
Finns det någon som har tips på vart någonstans det går att hitta sommarjobb i stall? Jag vet att det förmodligen är väldigt väldigt få, men det skadar inte att söka tänker jag. Vart ska jag leta någonstans?
Ridlägerledare på ett etablerat och seriöst ställe med gott rykte kan vara hur roligt som helst!!
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 474
Senast: Linda_A
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
857
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
922
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 516
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp