Sommarplågor du minns?

Boten Anna kommer jag ihåg! Den sommaren var mitt kompisgäng och jag jättemycket ute på krogen och vi hade så himla roligt. När jag ser tillbaka på det minns jag bara gröna gräsmattor, goda drinkar och varma sommarkvällar. Det var förmodligen regn, vodka och sprite och 10+ dock. :laugh:

Äh det va ju typ en rekordsommar i värme här iallafall! Minns att jag och en kompis köpte massor av Magnum Strawberry White på Pizzerian och badade på våran äckliga badplats i älven typ varje dag och gräset var brunbränt i augusti och då jag började gymnasiet så fick skolan problem för vi skulle grilla mat på öppen eld men det var eldningsförbud! Alla klagade på att det var så sjukt varmt och jag bara njöt :love:
 
Den här då? Sjunger fortfarande på de då och då trots att jag inte hört den på flera år!


Safri Duo hade en trevlig låt också vill jag minnas. Och eftersom jag gillar Markoolio så måste jag ju nämna ingen sommar utan reggae!
Jag har en CD skiva med dom hemma, bästa musiken att städa till och verkligen röja loss. xD
 
Alltså, In the Summertime (Mungo Jerry) har jag alltid, avskytt! :wtf::turd::yuck: Andra sommarplågor kan jag ta, liksom. Men inte den.
 
Nej det är det inte. Lyssnade på låten ett par gånger för att se om det kunde vara så men jag hör verkligen "her". Och hittar det på alla lyrics jag googlar fram också.

Jag såg det också.

Sedan är det ju som med dikter att ingen har ju tolkningsföreträde och jag tolkar det helt annorlunda än de som säger att den är vidrig.
Fast det är her istället för your.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp