Sommarträff Jönköping/Smålandedition

LittleJohn

Trådstartare
( Visste inte om jag skulle lägga tråden på vuxen eller ungdom, men tänker att de flesta är som jag och läser båda delarna av forumet!)

Inser att jag kanske är lite tidigt ute, men tänkte att jag kan checka intresset i alla fall :D

Flyttar snart tillbaka till min hemstad Jönköping, och då de flesta ur min gamla umgängeskrets flytt området tänkte jag att det säkert finns massa härliga bukefalister i småland att lära känna!

Vet inte exakt vad jag har i tanken förutom att få lära känna lite nya människor, men kan ju vara allt från grillkväll till bowling, till vandring till ja, vad som helst !

Så, finns det några här på buke i trakten som skulle vilja ses och hitta på något framåt sommaren? :D
 
Åh....buketräffar brukar vara skitroliga.
Jag hoppas du får ihop ett gäng så det blir en träff av (vet tyvärr för lite om min egen sommar för att kunna säga något).
 
( Visste inte om jag skulle lägga tråden på vuxen eller ungdom, men tänker att de flesta är som jag och läser båda delarna av forumet!)

Inser att jag kanske är lite tidigt ute, men tänkte att jag kan checka intresset i alla fall :D

Flyttar snart tillbaka till min hemstad Jönköping, och då de flesta ur min gamla umgängeskrets flytt området tänkte jag att det säkert finns massa härliga bukefalister i småland att lära känna!

Vet inte exakt vad jag har i tanken förutom att få lära känna lite nya människor, men kan ju vara allt från grillkväll till bowling, till vandring till ja, vad som helst !

Så, finns det några här på buke i trakten som skulle vilja ses och hitta på något framåt sommaren? :D
Jag vet också för lite om min sommar men om jag inte har barnen så hänger jag gärna på!
 
Vad kul att några är på( beroende på när det blir) :D

Insåg att jag kanske är lite väl tidigt ute! Men nu finns ju tråden i alla fall, så lite närmare sommaren kanske det går bättre att strukturera upp något!
 
Jag bor inte så långt ifrån Jönköping, har ca 50min dit, men kan va lite blyg. :o
Sen vet jag inte när ni tänker ha ev träff, jag kommer jobba under industrisemestern och ta semester i augusti, men ev kan jag helger.
 
Jag bor inte i närheten, men kan hända att jag kommer vara där i närheten lite i sommar, så jag hänger gärna på om det skulle bli något passande datum =) =)

//r
 
Kommer flytta till Norrköping i sommar (frågar du mig så är det i princip nästgårds, haha), så jag skulle kunna tänka mig hänga på i fall det passar med datum :D
 
Vad glad jag blir att så många verkar sugna på att hänga på :D Hoppas det går att hitta ett datum då så många som möjligt kan!

Tänkte om det kanske vore smidigare att köra någon helg i början av juni innan semestern börjar sätta igång på riktigt och folk är fullbokade med annat?
Flyttar ner runt det 3.e juni, sen är jag redo för buketräff när som!
 
Vad glad jag blir att så många verkar sugna på att hänga på :D Hoppas det går att hitta ett datum då så många som möjligt kan!

Tänkte om det kanske vore smidigare att köra någon helg i början av juni innan semestern börjar sätta igång på riktigt och folk är fullbokade med annat?
Flyttar ner runt det 3.e juni, sen är jag redo för buketräff när som!

10,11 och ev 18 juni kan jag :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 718
Senast: lundsbo
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 148
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 900
Senast: Yrsel
·
Relationer Vänner och ett socialt liv mår vi ju alla bättre av, men kanske möjligtvis på lite olika sätt beroende på vem vi är tänker jag. Jag...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 624
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp