Spännande o intressanta hus till salu del 4

Fläcken/skuggan på väggen är väldigt regelbunden till formen. Fuktskador eller mögelangrepp är ofta oregelbundna. Jag tror att det har stått någon ful sophink, tvättkorg eller "badrumsmöbel" i det hörnet, som man helt enkelt inte städat regelbundet bakom, och så har det blivit en färgskiftning i våtrumstapeten. Och så har plockat bort "det fula" för fotografering av lägenheten.
Sådär som det kan bli när det stått t.ex. en byrå vid en vägg, eller hängt en tavla i många år.
 
Fläcken/skuggan på väggen är väldigt regelbunden till formen. Fuktskador eller mögelangrepp är ofta oregelbundna. Jag tror att det har stått någon ful sophink, tvättkorg eller "badrumsmöbel" i det hörnet, som man helt enkelt inte städat regelbundet bakom, och så har det blivit en färgskiftning i våtrumstapeten. Och så har plockat bort "det fula" för fotografering av lägenheten.
Sådär som det kan bli när det stått t.ex. en byrå vid en vägg, eller hängt en tavla i många år.
Hrm. Jag kan ha missat det i annonsen, för jag skummade den mest, men varför förklarar man inte vad problemet är om det bara är något enkelt? Speciellt i badrum så blir man ju rätt misstänksam om man ser något mystisk svart fläck, tycker jag.
 
Åååhhh!! Men som @Unafraid skriver så ligger Tuvastallet på andra sidan älven. Mitt barndomshem ligger också på andra sidan älven, snett nedanför Tuvastallet. Jag hade gärna köpt det här huset (om jag haft råd, vill säga...) men hade nog suttit varje dag och gråtit vid älvskanten då jag kunnat se mitt älskade barndomshem därborta på andra sidan, det som min morfar byggde när mamma var liten och som jag aldrig, aldrig skulle skiljas från....... :cry:
 
Åååhhh!! Men som @Unafraid skriver så ligger Tuvastallet på andra sidan älven. Mitt barndomshem ligger också på andra sidan älven, snett nedanför Tuvastallet. Jag hade gärna köpt det här huset (om jag haft råd, vill säga...) men hade nog suttit varje dag och gråtit vid älvskanten då jag kunnat se mitt älskade barndomshem därborta på andra sidan, det som min morfar byggde när mamma var liten och som jag aldrig, aldrig skulle skiljas från....... :cry:
Vilket hus växte du upp i Lena?
 
Vilket hus växte du upp i Lena?
Det gula huset nere vid älven, nästan rakt nedanför Tuvastallet! Inte det gula västerut utan det gula österut :heart Det finns numera ett gult plank mellan huset och järnvägen. De nya ägarna har byggt ett stort garage på tomten . Vi tvingades sälja det 2006 sedan min mamma gått bort.
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 095
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
95 96 97
Svar
1 924
· Visningar
61 423
Senast: Unafraid
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 854
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 636
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Jättehungrig katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp