Spännande o intressanta hus till salu del 4

Först tänkte jag -Ok två veckor på semestern kunde jag nog tycka det var häftigt. sen såg jag fönstren i sovrummen och rös. Huvaligen, inget för min höjdskräck. Och så kallt inrett.
Jag fick också ett kallt och sterilt intryck av huset och inredningen. Jag är t.ex. inte särskilt förtjust in en kamin som ser ut som en platt-TV (eller det VAR kanske en TV :nailbiting:???). Sedan gillar jag inte grånat trä heller. Tycker det ser så dystert ut.... :(
 
Jag fick också ett kallt och sterilt intryck av huset och inredningen. Jag är t.ex. inte särskilt förtjust in en kamin som ser ut som en platt-TV (eller det VAR kanske en TV :nailbiting:???). Sedan gillar jag inte grånat trä heller. Tycker det ser så dystert ut.... :(
Jag tänkte också att det var den omysigaste brasa jag någonsin sett och att det såg ut som en tv. Måste nog kika om det var det.
 
Nä, det var en ful braskamin
mdiynnwwmdawmza0mzuymnw5ng...jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
963
· Visningar
61 162
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
92 93 94
Svar
1 867
· Visningar
60 018
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 287
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp skäller på män
  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp