Spännande o intressanta hus till salu del 4

Ehhh, något för den, ja jag vet inte vad?
Festsugen, renoveringssugen, galen?
https://www.lansfast.se/hitta/villa...-stammebacken/cmvilla48grd58ntip2k382/#bilder
blackekarr-stammebacken_HGAGpj.jpg

blackekarr-stammebacken_An49eE.jpg

blackekarr-stammebacken_z24wmF.jpg

blackekarr-stammebacken_VrbDPE.jpg
 
Galen tror jag är rätt ord... jösses! :crazy:
Vad har hänt med gräs?mattan t.ex?
Ibland undrar jag vad folk har för planer och idéer när dom börjar renovera gamla hus, det skulle vara så intressant att veta!

Är det fler än jag som ser en skilsmässa som skäl för försäljningen? :p :D Mäklaren måste ha gråtit när hen skulle fota och beskriva eländet :rofl:

Rördragningen i badrummet *skrattar så jag gråter* Det enda jag sett som är värre än den är rören i badrummet i vårt fältkontor :laugh:

Edit: Är lummigt ett nytt kodord för sly? :cautious:
 
Senast ändrad:
Är det fler än jag som ser en skilsmässa som skäl för försäljningen? :p :D Mäklaren måste ha gråtit när hen skulle fota och beskriva eländet :rofl:

Rördragningen i badrummet *skrattar så jag gråter* Det enda jag sett som är värre än den är rören i badrummet i vårt fältkontor :laugh:

Edit: Är lummigt ett nytt kodord för sly? :cautious:
Och varför målar man husen/t i olika färger på olika delar/sidor? Jag tänker mcsnubbe med gängambitioner men då jag bor bara en liiiiten bit därifrån borde jag hört något genom skogen.
 
Är det fler än jag som ser en skilsmässa som skäl för försäljningen? :p :D Mäklaren måste ha gråtit när hen skulle fota och beskriva eländet :rofl:

Rördragningen i badrummet *skrattar så jag gråter* Det enda jag sett som är värre än den är rören i badrummet i vårt fältkontor :laugh:

Edit: Är lummigt ett nytt kodord för sly? :cautious:
Eller gott med förvaring i köket, hur smakade det?
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 782
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
86 87 88
Svar
1 759
· Visningar
56 201
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 001
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 576
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp