Spännande o intressanta hus till salu del 4

Har nog aldrig sett ett sådant badrum! Hade de värmekabel och sen gick uttaget till handfatet :crazy:?

Sen undrar jag vad som har hänt på den inglasade verandan? Ser ni att några av de mittersta plankorna är i en annan nyans. Skumt.
Ju mer jag tittar så blir jag övertygad att det är någon form av samlingslokal. Men det är ju ett barn som bott i det turkosa rummet. Jag måste hitta någon som vet. Får luska lite bland folk.
 
Det missade jag helt.

Det var ju bara en rad om det om jag minns rätt. Och även om jag har bekanta som har inomhuspool som inte används av det enda skälet att de inte vill ha jobbet så håller jag med om att en undrar över skicket när det inte finns en enda bild på den. Inte ens på poolrummet. Så nåt skumt är det troligen. :)
 
Detta har varit till salu en eller två gånger på ganska kort tid (sen jag flyttade hemifrån för 7 år sedan) har jag för mig.
Om jag inte minns fel fanns där en nergrävd pool innan, där de har trädäcket nu.
Jag växte upp i närheten och vet att bonden som har åkrarna runt omkring är ganska knepig samt att väghållningen på vintern var riktigt dålig innan. Undrar om det är därför ingen verkar vilja bo kvar där längre eller om det inte har blivit sålt vid tidigare försök.
 
Detta har varit till salu en eller två gånger på ganska kort tid (sen jag flyttade hemifrån för 7 år sedan) har jag för mig.
Om jag inte minns fel fanns där en nergrävd pool innan, där de har trädäcket nu.
Jag växte upp i närheten och vet att bonden som har åkrarna runt omkring är ganska knepig samt att väghållningen på vintern var riktigt dålig innan. Undrar om det är därför ingen verkar vilja bo kvar där längre eller om det inte har blivit sålt vid tidigare försök.
Det var ju jättefint. Som du skrev, man kan undra varför ingen vill bo där länge?
 
Eller så är bonnen galen. Sprider svinskit fina vårkvällar och skjuter vildsvin varje natt året runt.:eek:
Något i den stilen kan det säkert vara. När vi växte upp var jag och min lillebror rädda för bonden. Han har kastat stenar efter bilar och varit anmäld för misshandel (på han som bodde i huset i annonsen när vi växte upp).
Men om de är lika dåliga på att få bort snön (om det kommer någon) på vintern som de var innan så får man stanna hemma tills den smält.
 
Detta har varit till salu en eller två gånger på ganska kort tid (sen jag flyttade hemifrån för 7 år sedan) har jag för mig.
Om jag inte minns fel fanns där en nergrävd pool innan, där de har trädäcket nu.
Jag växte upp i närheten och vet att bonden som har åkrarna runt omkring är ganska knepig samt att väghållningen på vintern var riktigt dålig innan. Undrar om det är därför ingen verkar vilja bo kvar där längre eller om det inte har blivit sålt vid tidigare försök.
Jättefint hus :love: men usel placering (för min del). Jag skulle inte vilja bo utslängd mitt på en blåsig åker på vintern... ;)
 
Detta har varit till salu en eller två gånger på ganska kort tid (sen jag flyttade hemifrån för 7 år sedan) har jag för mig.
Om jag inte minns fel fanns där en nergrävd pool innan, där de har trädäcket nu.
Jag växte upp i närheten och vet att bonden som har åkrarna runt omkring är ganska knepig samt att väghållningen på vintern var riktigt dålig innan. Undrar om det är därför ingen verkar vilja bo kvar där längre eller om det inte har blivit sålt vid tidigare försök.

Gillade ffa badrummet! Golvet och taket och att det var så mycket utrymme :)!

Att det är så öppet. Mitt bland åkrar så kan man ju om man vill plantera buskar lite här och var. En häck mot norr tex? Syrenhäck eller liknande. Thua (stavning) är grön även vintertid. Som det ser ut nu ser det ut att vara väldigt utsatt för blåst.
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 096
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
95 96 97
Svar
1 926
· Visningar
61 442
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 857
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 642
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp