Spännande o intressanta hus till salu del 4

Vad sägs om innovativa trösklar och fristående element?
23659996.jpg

https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-grangardet-mariestads-kommun-backelundsgatan-10-12525096
 
Nu är den taskiga mäklaren igång igen. Jaaaaa en sunkig bild på toastolen är väl ett säljande argument. Vilken skithög rent ut sagt hen måste vara.
ringvagen-16_oc1405.jpg
 
Varför överhuvudtaget ta en bild på något som är smutsigt :confused:? Vad tillför denna toabilden? Hade väl varit bättre att bara beskriva toa/badrum i texten - storlek, utrustning, osv?
Ja och det är inte första gången. Hen tar en bild på hallen med ägarens kläder så det känns personligt och sen en bild av en sunkig toalett. I övrigt är huset fint städat och i ordning.
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 058
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
94 95 96
Svar
1 911
· Visningar
61 139
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 832
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 613
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp