Spännande o intressanta hus till salu del 4

Det här huset har jag följt under många år, tom varit inne i det när det var fritids. Det har varit till salu flera gånger under åren och ständigt nya renoveringar är gjorda.
Dagens slutresultat gör mig bara så oerhört ledsen på ett så vackert och ståtligt hus.

https://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1826679&images=1
Fast förutom att den som bestämt färg och tapeter behöver ställa om sin medicinering så var det väl jätte fint? :)
 
Alltså - mäklare :rofl:
Vad sägs om nedanstående bild med kommentar?


mdiynnwwmdawnde3otixm3w5ng...jpg

Något för den händige?
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
963
· Visningar
61 178
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
92 93 94
Svar
1 868
· Visningar
60 035
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 292
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Allt är kaos

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp