Spännande o intressanta hus till salu del 4

9b1851bd5035a1a21bb914ea3712fba4.jpg

Den här bilden låg ute på Facebook i en mäklarannons. Mysigt villaboende stod det.
Mysigt? Njä. Nu är huset trevligt inuti men vem tyckte det var en bra bild?
Resten av huset kan man kolla på här. https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-mariestad-mariestads-kommun-rodhakevagen-8-13147995
 
9b1851bd5035a1a21bb914ea3712fba4.jpg

Den här bilden låg ute på Facebook i en mäklarannons. Mysigt villaboende stod det.
Mysigt? Njä. Nu är huset trevligt inuti men vem tyckte det var en bra bild?
Resten av huset kan man kolla på här. https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-mariestad-mariestads-kommun-rodhakevagen-8-13147995

När jag såg bilden på framsidan av huset (lyckas inte få in bilden här :o) så drogs mina tankar till området familjen bor i i filmen Patrik 1,5. Heeeelt vanliga hus, både ut- och invändigt. Så där vanligt och lagomt som det bara kan bli.
Kanske lite så mäklaren tänkte här, att med lite fix KAN den här baksidan bli lika vanlig och lagom som resten av området? :angel:
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 795
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
87 88 89
Svar
1 761
· Visningar
56 463
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 587
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp