Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Väldigt små sovrum.. Gillar inte den designen där det verkar vara tänkt att sovrummet är just platsen man sover på endast och i övrigt umgås man alla tillsammans i "allrummet". Tänker att det ju är soft att ha ett rum för sig själv och då vill man inte bo i en skrubb.

Gillar heller inte den där fula "hyllan" med cykeln på. Sånt slöseri med utrymme samt tänk vad dammigt det ska bli där. Får riskera livet med en stege varje gång man ska städa typ. Nej tack.

För övrigt är sånadär sicksackiga tidningsställ ens lagliga att ha om man inte driver en tandklinik? :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 095
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 239
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 983
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 513
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp