Spara domarprotokoll / kritik

Lupino

Trådstartare
Hur hanterar ni era protokoll?

Jag har sparat alla 140 protokoll, den första är från ett ridläger vid 11 års ålder. På varje protokoll har jag antecknat vilken plats jag kom på och de är samlade i en ponny-pärm och en häst-pärm med register per nivå.

Någon mer som gillar ordning och reda? :o
 
Jag har mina i en mapp, en gång i tiden har de varit sorterade i kronologisk ordning men det är nog inte så mycket kvar av den längre :p
 
Det är, hmmm över 20 år sedan jag slutade tävla och det var först för någon månad sedan jag förmådde mig slänga alla protokoll. Innan dess hade jag dem sorterade i en pärm per ponny tillsammans med tävlingsprogrammen.
 
Jag hade jättefin ordning förr, kronologiskt och uppdelat på dressyr och fälttävlan - numera, not so much :p
 
Har alla protokoll oavsett gren och häst i samma pärm, med det färskaste först. Tävlar inte så mycket men nu efter 20 år börjar pärmen bli full
 
Alla protokollen sitter i en pärm i kronologisk ordning :) Tänkte plocka fram den och bläddra i apropå tråden om elaka kommentarer, kan inte minnas att jag fått någon! Och då var vi verkligen inte bra nog när vi började tävla :o
 
Hur hanterar ni era protokoll?

Jag har sparat alla 140 protokoll, den första är från ett ridläger vid 11 års ålder. På varje protokoll har jag antecknat vilken plats jag kom på och de är samlade i en ponny-pärm och en häst-pärm med register per nivå.

Någon mer som gillar ordning och reda? :o

Ja det har jag!
Alla i en pärm för varje ponny/häst.
Jättekul att titta på. Har även sparat alla rosetter. Brukar skriva bak på rosetten datum, plats och om % eller antal fel.
 
Har självklart :o kvar protokollen och i tidsordning. Ofta med någon notering om plats och antal startande.
Dels är det ju minnen men under tiden det var aktuellt på just den eller den hästen gick jag ofta tillbaka och läste gamla protokoll inför tävling. för att göra bättre ifrån mej, visa vad domaren vill se och göra någonting av kritiken/boosta från fin kritik.
Tävlar gör jag ju för att bli bättre och då vill jag ta åt mej av kritiken och göra något av den. Skulle aldrig slänga ett protokoll för att vi fick dåliga siffror :p
 
Nja.. har några sparade men inte alla.. Och vet inte var de är i nuläget.
Här iofs bara ridit program ca5 gånger spritt över 20 år ;). Men kollar ändå igenom lite då och då ^_^ roligt att läsa :)
 
Har alla sparade i en pärm. Dock inte i ngn vidare ordning men det blir ju automatiskt att de senaste sitter först så viss ordning blir det väl av sig själv... Tycker det är kul att gå tillbaka och läsa ibland.
 
Jag har mina sparade i varje hästs pärm, i kronologisk ordning. Än så länge har det dock inte blivit så många.
 
Jag har inte tävlat så mycket än (i dressyr, var hoppmänniska när jag red ponny i "riktiga" ponnyklasser), men alla är sparade. I en mapp, i kronologisk ordning. Tänker att det kan vara kul att ha längre fram när vi förhoppningsvis är mycket bättre och se tillbaka på resan vi gjort. Har dock aldrig fått en elak kommentar, utan konstruktiv kritik/feedback, och som någon annan skrev, vi var långt ifrån bra när vi började.

Har alla rosetter kvar sen ponnytiden också. Med datum, tävlingsplats, klass och häst antecknat på baksidan. Gillar att hamstra, tydligen.
 
Jag hade några, men vet inte om jag råkade slänga dom eller om dom hamnar i en låda i förrådet. Alla rosetter finns kvar, fast bara de två nyaste som hänger framme.
 
Hur hanterar ni era protokoll?

Jag har sparat alla 140 protokoll, den första är från ett ridläger vid 11 års ålder. På varje protokoll har jag antecknat vilken plats jag kom på och de är samlade i en ponny-pärm och en häst-pärm med register per nivå.

Någon mer som gillar ordning och reda? :o

Slänger när andan faller på.
Sparade ett tag i en pärm men tröttnade rätt fort på det.
Försöker se om jag hittar tips för vidare träning i kommentarerna, innan de slängs.

Sparar de protokoll som ska användas för ansökan av prestationsmedaljer, bara.
 
Jag har skrivit tävlingsrapport efter varenda tävling sen 1989. De sitter i kronologisk ordning i en pärm. När jag var liten ritade jag dessutom av eventuella rosetter. Jag har mest tävlat hoppning och varenda bana är avritad. De senaste åren har jag tävlat dressyr och då har jag nöjt mig med att bara sätta in protokollet. Lite nördig kanske..:o
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 081
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 803
Senast: jemeni
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 751
Senast: Mia_R
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
35 979
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vinterföräldrar 23/24
  • Trött och arg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp