[spinnoff] Vad är den BÄSTA domarkommentaren du fått?

Jag har fått ett par, i mina ögon, guldkorn efter ritter som kanske inte kändes som om de hörde hemma på en tävling.
"Härlig uppsyn, stundtals riktigt fin" från vår näst sista tävling, en LB:1.
"Duktig häst och mjuk fin ridning" från en LC:2, tror det var vår andra start i dressyr, första lokala starten. Vi kom på plats 24 av 36 och jag var överlycklig över att inte vara sist :D
Rider på en omskolad travare :)
 
Jag var med som skötare åt en kompis. Hästen stack i en travökning på diagonalen, och kompisen fick slita tag ordentligt för att få hejd på honom innan dressyrstaketet. I programmet stod det diplomatiskt "går iväg något" åtföljt av "lite abrupt upptag"... Vi skrattade länge åt det. :D
 
Den bästa var nog bara helt enkelt "bra ridet" efter en katastrofal ritt där hästen var fokuserad på allt annat än mej. Kändes bra att de såg att jag försökte i alla fall
 

Liknande trådar

Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 196
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 610
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Lyan
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp