Spoilers i Just nu spalten

Thrillie

Trådstartare
När någon skrivit något inom spoiler tags så syns innehållet i Just nu spalten till höger.
T.ex. är det en Game of Thrones tråd som är igång nu, och då står det Spoiler: "text i spoilern".
Är det meningen att det ska vara så? Spoilern är ju där just för att man inte ska kunna råka se :)
 
Jag har inte hittat någon snabb enkel lösning på detta, tyvärr. Det finns en nyare version av scriptet som visar den boxen, men den är fortfarande i beta och jag vet inte om problemet har lösts där.
Jag skall försöka titta på detta när jag får lite mer tid.
 

Liknande trådar

Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 569
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 968
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 859
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp