Sprattelgubbe

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ridit Senioren idag för andra gången den här veckan. Jag kanske är lite på G i alla fall.

När vi kom upp till ridhuset fick han värma upp på egen hand. Han var lite yster ett tag. Sen satt jag upp och red. Rent ridmässigt gick det skitdåligt och han sprattlade ett par gånger också. Det fick jag med på film.

Han är rätt stel, framförallt åt ena hållet så jag tror det är dags att få honom genomgången i kroppen igen. Han har dessutom sagt till att han inte vill ha bett i munnen. Om man kommer med hackamoret så klär han däremot på sig den själv. Så han får gå på hackamore då. En koll i munnen är beställd så får vi se vad som kan åtgärdas.

Senioren värmer upp på egen hand:

Sprattel
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok ... Och fortsatte gjorde du. Som en vålnad smög du längs väggarna i många år och ansträngde dig för att liksom smälta in i tapeten. Och...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: enough
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 044
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min sjukskrivning har utökats igen till 75%. Och plötsligt kan jag andas. Jag fick lite luft i mitt liv och är inte längre i...
Svar
5
· Visningar
830
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 611
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp