Stam på våra dressyrhästar

Fenestra

Trådstartare
Kände att nu som den avelsnörd jag är så vill jag gärna ha en uppdatering med stam på era/våra hästar här ute på dressyr :)
Vi har en tråd " våra blivande dressyrhästar" men hästarna är nog nya i den och flera utflugna så jag tänker att här kan vi lägga in stam på alla hästar oavsett ålder.

Skriv gärna stam, ras, födelseår och ev utbildning/tävlingsnivå i dressyr. Ja fyll på med det ni vill berätta. :)
 
Jag har ett gäng hästar och jag tänkte ju bli dressyrtant!
Sto född 2012 Canterbury -Sack Tävlad LB dressyr, målet är LA i höst
Valack född 2007 polsk import efter Jakobin Tävlad LB dressyr
Sto född 2010 dansk import efter Samaranth-Windsor Projekt, inriden typ.

Plus en gammeltant och ett gäng unghästar varav flera med lovande dressyrstam. -14 e: Canterbury -15 e:Luxus -16 e: Dylan N och -17 e: Van Vivaldi. Alla med fullblodsmamma som är efter Be My Chief
 
Min medryttarhäst:
Kwpn TP Valack -99, e. Renovo - Balmoral - Renovo.
Utb Msv C, tävlad t.o.m. LB. Tävlad hoppning (med förra ägaren för typ 10 år sedan) t.o.m. 110.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 942
Senast: nullo-modo
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: Roheryn
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 686
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp