Star Stable

Jag kan i alla fall byta server @Bluefish, men det kanske inte är alla som kan det? :o

Är vi tillräckligt många bukefalister kan vi skapa en buke-klubb, med kraven att det inte ska vara några krav :angel:

Vadå TILLRÄCKLIGT många, vi är ju hela 3 stycken? :mad: Bara byta till marshmallow clouds så har vi 2 medlemmar :angel:
 
1 :p Det vet jag pga att jag skapat en för att slippa förfrågningar varannan meter. Det är bara jag i min av förklarliga skäl.

Mvh Forever alone
 
Jag har spelat när det kommit gratisdagar och sådär ibland, men jag som är WoW-skadad måste erkänna en sak...
Jag fattar inte hur man GÖR nånting. I WoW är det bara att högerklicka på grejerna, men i Star Stable?? Skulle typ mocka ett stall men fattade inte hur jag skulle göra för att använda grepen, fylla vattenhinken, mata/rykta min häst osv. Tyckte att jag provade varenda knapp på tangentbordet och musen, men... Så jag gav upp!
 
Jag har spelat när det kommit gratisdagar och sådär ibland, men jag som är WoW-skadad måste erkänna en sak...
Jag fattar inte hur man GÖR nånting. I WoW är det bara att högerklicka på grejerna, men i Star Stable?? Skulle typ mocka ett stall men fattade inte hur jag skulle göra för att använda grepen, fylla vattenhinken, mata/rykta min häst osv. Tyckte att jag provade varenda knapp på tangentbordet och musen, men... Så jag gav upp!

Oftast har du sakerna i kappsäcken, så man får öppna den och välja tex höt när man ska fodra och dra det till krubban. Ibland kan man göra saker när handsymbolen dyker upp bara genom att klicka!
 
drar upp den här tråden...

har inte spelat på ett tag o börjat igen, ville öppna Epona som jag inte gjort än o kollade vad som behövdes och det verkar som att jag fastnat på jävla turistHelga o hennes sommarhus... Hela den familjen står nedanför det förstörda sommarhuset, kan inte göra något med dem... Vad tusan? Hjälp?
 
Återupplivar en gammal tråd, men är det någon här som spelar SSO?
Jag letar efter de nya stjärnorna som dök upp i dagens uppdatering och det står på deras hemsida att man kommer att behöva vänner för att hitta stjärnor, låter som att samarbete kan behövas...
Jag spelar ju helst själv, men måste jag ha sällskap i spelvärlden föredrar jag ju bukefolk. :p
 
Sådär, alla stjärnor hittade igen. Det är en, den vid de glömda hedarna som behöver samarbete, en grupp på fyra. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I en granskning har organisationen Sveriges Konsumenter tittat närmare på 40 av de mest populära spelen som går att ladda ner i Apples...
Svar
0
· Visningar
87
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I mer hardcore-orienterade spelkretsar tenderar vi tyvärr ofta att glömma bort mainstream-titlar, men den helsvenska stallsimulatorn...
Svar
0
· Visningar
76
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Med vilseledande valuta och köpuppmaningar försöker det populära onlinespelet Star stable få barn att spendera pengar. Det menar...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Anläggning Tankar kring Active stable? Någon som har det och hur tycker ni det fungerar? Hur tänker ni på sammansättningen av flocken kontra en...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 411
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp