Bukefalos 28 år!

Stel i nacke/hals

bettysmatte

Trådstartare
Har den senaste veckan varit väldigt stel i ena sidan av nacken/halsen och utåt mot samma sidas axel. "Muskelknölen" som sitter precis innan axeln är riktigt öm (jämfört med andra sidan) om man trycker på den. Ska till naprapat på måndag, men kan jag göra något under tiden? Försöker massera (med liniment), men det funkar sådär. Antar att jag kanske inte masserar på exakt rätt ställe för att det ska hjälpa. Var på yoga igår och idag när jag vaknade var jag först ännu stelare. Under yogapasset igår knakade det när jag gjorde små cirklar med huvudet.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vår tik var annorlunda igår morse. Hon var stel och mindre villig att röra sig, från att vanligtvis sprattla runt i sängen och väcka...
Svar
6
· Visningar
5 156
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 129
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Min häst är ett halvblod 12 år som jag haft i snart 3 år. Dressyrblod och jag tror tanken var god när man avlade men resultatet blev...
2
Svar
25
· Visningar
5 231
Senast: Totola
·
M
Hästvård Igår så hade min kompis med sig sin kompis till stallet som är riktigt duktig med hästar. Både hon och jag har lagt märket till att "min...
Svar
15
· Visningar
4 045
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp