Stockholm på fredag

Magiana

Trådstartare
Jag kommer att åka till Stockholm i slutet av veckan och på fredag kväll kommer jag att få en del dötid. Är det något som har något kul förslag på vad jag skulle kunna hitta på? Någon som vill ta en fika eller promenad? Eller något annat skoj?

Hit me. Hur slår jag ihjäl fredagskvällen?
 
Jag kommer att åka till Stockholm i slutet av veckan och på fredag kväll kommer jag att få en del dötid. Är det något som har något kul förslag på vad jag skulle kunna hitta på? Någon som vill ta en fika eller promenad? Eller något annat skoj?

Hit me. Hur slår jag ihjäl fredagskvällen?
Du har många som stöttar dig i ''dagbok trådarna ''. Jag Tror ni blir ett gött gäng som kommer hitta på massa kul i huvudstaden på fredag. Det är ju trots allt många från buke som bor där eller i närheten.
 
Du har många som stöttar dig i ''dagbok trådarna ''. Jag Tror ni blir ett gött gäng som kommer hitta på massa kul i huvudstaden på fredag. Det är ju trots allt många från buke som bor där eller i närheten.
Det är hittills en som har räckt upp handen, med viss reservation.
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 441
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 811
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 894
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
677
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp