Bukefalos 28 år!

"Stora" inlägg

G

Graendal

T ex i varulvsleken på ÄU märker man hur stora inläggen är, även om man bara skriver en rad så blir ju inlägget väldigt högt, liksom.

Mitt förslag är att man kunde ta bort inläggsantal (statusen finns ju ändå under anv.-namnet), registreringsdatum och det andra som står där. Det finns ju redan i presentationen, och då skulle det bli lättare att få överblick om det är lite mer slimmat?
 
Sv: "Stora" inlägg

Nej! Tycker jag verkligen inte att man ska göra!!!
 
Sv: "Stora" inlägg

Jag tycker faktiskt inte att det spelar så stor roll. Jag skulle nog tycka att det blir lite väl "trångt" i så fall.
 
Sv: "Stora" inlägg

Nej det är ju status att ha många inlägg :D

Jag håller med det som nån sa att det hade blivit väldigt trångt utan dom.
 

Liknande trådar

F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 612
Senast: Fruentimber
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort mitt förra inlägg för allt bara blev förmycket. Men om jag ska samman fatta det så var det att jag skolkade idag min sista...
2
Svar
29
· Visningar
1 833
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 092
Senast: Yeah but
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 278
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp