Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att svt inte har avicii's dokumentär öppen för visning från utomlands

Lösningen stavas "Browsec" för Chrome :angel: Den gjorde att jag kunde titta på hästgrenarna under OS på BBC eftersom jag inte pallade med de svenska kommentatorerna :D

Edit: Chrome tror fortfarande att jag är i UK, jag har inte kommit mig för att stänga den :rofl:
 
Lösningen stavas "Browsec" för Chrome :angel: Den gjorde att jag kunde titta på hästgrenarna under OS på BBC eftersom jag inte pallade med de svenska kommentatorerna :D

Edit: Chrome tror fortfarande att jag är i UK, jag har inte kommit mig för att stänga den :rofl:
Mjo, jag har hört om diverse lösningar men vet inte om mitt samvete kan med att "fuska" på det viset... Särskilt inte när det gäller en dokumentär om någon som nyligen dött. Men jag kommer att vara i Sverige i åtminstone två omgångar innan dokumentären försvinner från SVT Play, så det går ingen nöd på mig egentligen! :)
 
Jag stör mig på att det verkar vara så svårt att erkänna att man har fel/tänkte fel. Det borde inte vara någon stor grej egentligen. Herregud, alla gör misstag, drar för snabba slutsatser osv. Men somliga kan för allt i världen inte medge detta. Löjligt. Sådana människor har jag inte särskilt höga tankar om.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 569
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 070
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
3 848
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 347
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp