Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att Kivra bara har mobilt bankID som inloggningsmetod :turd: Min mobil är på lagning och jag har nu en väldigt fashionabel Sony Ericsson från 2009 som man kan ringa och smsa med och that's it. Alltså kommer jag inte åt mina räkningar på Kivra nu :arghh::banghead:
Kivra är djävulens påfund!! Mitt hjärta rusar och jag får svårt att andas bara jag ser namnet:rage::turd::rage:

(Jag minns inte ens varför jag avskyr det :o och anledningarna jag kan komma på är egentligen inte så jävliga :p men.. Jag. HATAR. Det. :turd::rage:)
 
Kivra är djävulens påfund!! Mitt hjärta rusar och jag får svårt att andas bara jag ser namnet:rage::turd::rage:

(Jag minns inte ens varför jag avskyr det :o och anledningarna jag kan komma på är egentligen inte så jävliga :p men.. Jag. HATAR. Det. :turd::rage:)
Jag delar ditt hat. Har gillat det fram tills nu.
 
Jag stör mig på att jag blir orolig och lite rädd vid knasiga tillfällen som jag inte borde bli orolig vid!! Som t.ex. om jag är ute ensam och det är mörkt. Inte på direkt farliga ställen. Samma plats och tid hade inte fått mig att känna likadant om det varit ljust ute. Skitstörigt!! Blir så irriterad på mig själv!!
 
Jag och annonsfolk del 323.. Annons utlagd igår sent på kvällen. Sista raden, i eget stycke, lyder "Finns annonsen kvar finns X kvar".

Dagens sms: "Hej finns den kvar mvh"

1. LÄS ANNONSEEEEEN. 2. Man skriver för sjutton inte m-v-h utan ett namn efter. Det gör ont i ögonen.
 
Jag hade parkerat mej i soffan och sett fram emot en skön stund med en film. Och så har tydligen fjärrkontrollen till blu-rayspelaren bestämt sig för att dö. Bytte batterier, ingen reaktion. Mitt te hann ju bli kallt.. :cry:
 
I torsdags var det en chef i kommunen som skickade ut ett mail gällande ett inställt överlämningsmöte (det är väldigt tydligt vad det gäller), råkade av misstag skicka det till "alla" i hela kommunen (alltså ca 2000 pers).
Nu svarar en massa människor via "svara alla"-knappen och skriver;
- Jag ska nog inte ha detta
- jag jobbar på bygg, förstår inte varför jag får detta
- Detta har nog kommit fel, men om det är rätt behöver jag underlag på vad det gäller.
- Det har kommit fel
osv osv osv....

MEN SLUTA SVARA ALLA!! "alla andra" fattar att det kommit fel - man ser ju uppe i adressfältet att det gått till varenda mailgrupp. Och det är jävligt uppenbart att "Janne på bygg" inte berörs av detta.
Tänk dig då samma situation, men på ett stort, globalt företag à 25 000 anställda... :arghh:
 
När man ger råd och det ignoreras...... :meh:

pbE3PoY.gif
 
Jag var så nöjd över att ha lyckats haffa den sista skvätten kaffe som fanns, och så var mjölken jag hällde i sur :arghh: Nu måste jag springa och köpa nytt kaffe, ny mjölk och brygga en ny kanna om jag vill överleva resten av dagen :cry:
 
När man lägger ned massa tid på att hjälpa någon lösa ett problem/få något att funka och det slutar med att personen bara "äh, jag skiter i det". Hjälper knappt folk längre om jag inte är piskad till det...
 
Stör mig att vi inte har bananer hemma! Tänkte göra något hurtigt och nyttigt mellanmål med chokladproteinpulver i, typ muffins och mer eller mindre alla recept jag fann innehåller mosad banan :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
198
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 743
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 124
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 519
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp