Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
”Spola bara ner kiss, bajs och toapapper i toan.”

Men vi som har mens då? Ska vi kissa genom filter? Kasta det blodiga toapappret i papperskorgen? :rage:

Ja, jag vet att det är helt orimligt att störa sig på. Men ändå! :p
 
”Spola bara ner kiss, bajs och toapapper i toan.”

Men vi som har mens då? Ska vi kissa genom filter? Kasta det blodiga toapappret i papperskorgen? :rage:

Ja, jag vet att det är helt orimligt att störa sig på. Men ändå! :p

Det är nog underförstått att det är okej med mensblod också. ;)
 
Jag kan anmäla min mamma till kurs hos dig också. Hon trodde hon skulle få virus när hon la patiens :D
Åh, önskar att min mamma trodde det. Jag gör mitt bästa för att skrämma upp henne men det hjälper inte. Hon slog rekord när hon glatt tog emot "Microsofts" erbjudande om att fixa hennes (fungerande) dator för bara 50 kr. Och loggade glatt in med sitt bankid så att de skulle kunna fixa även bankid :banghead:.
 
Jag stör mig på att jag inte vet vilken tråd jag ska gnälla av mig i efter alla vändor :arghh: Men nu gör jag det här. Jag stör mig på att jag planerade att fira in 30 på topp, men jag har verkligen inte haft en enkel start på året. Sjukdomarna och uppförsbackarna har avlöst varandra och nu ligger jag här sjuk igen, i sämre form än någonsin och lägenheten helt upp och ner. Utgifter har dragit iväg och jag är både trött och lite svajig i måendet.

Försöker landa i att det var ett dumt tänkt från början att vilja fira in 30 på topp. Vad betyder det ens? Jag är överlag både frisk och lycklig, och en bump in the road kan komma när som helst. Nu ska jag sjuka mig i morgon, vila upp mig och kanske städa upp lite här hemma. Det kommer bli bra allt!
 
Hmm... Mitt favvistangentbord funkar inte lika bra på iPhone som på Android. Uttrycker mig därför stundom likt en halv famn ved i uppförsbacke på internet.

Välinvesterat med 30hp i klassisk retorik?
Not so much... :cautious:
Jag tycker nog att den där halva famnen ved försvarar sin andel av din studieskuld rätt väl.
 
Åh, önskar att min mamma trodde det. Jag gör mitt bästa för att skrämma upp henne men det hjälper inte. Hon slog rekord när hon glatt tog emot "Microsofts" erbjudande om att fixa hennes (fungerande) dator för bara 50 kr. Och loggade glatt in med sitt bankid så att de skulle kunna fixa även bankid :banghead:.
Plötsligt lättad över att min ärevördiga fader inte har teknisk kapacitet nog för bankid.
 
Och därför är det hemligt? :confused:
Äh jag vet inte, jag tyckte bara att det kändes lite olustigt att gå ut med det så tidigt när man är gravid för första gången och så mycket kan hända. Varför inte vänta några veckor tlll, liksom? Men det är kanske min cyniska sida som tittar fram lite för mycket! :angel:
 
Äh jag vet inte, jag tyckte bara att det kändes lite olustigt att gå ut med det så tidigt när man är gravid för första gången och så mycket kan hända. Varför inte vänta några veckor tlll, liksom? Men det är kanske min cyniska sida som tittar fram lite för mycket! :angel:
Klart det inte är hemligt. Men hur tidigt är det man kan veta att man är gravid nu igen? :o

Mvh Tvåbarnsmamma :p
Finns ju test som ska kunna funka en vecka innan mens (om man nu har regelbunden osv).

Känner väl lite att mycket kan hända genom hela graviditeten. Jag går åt andra hållet där och stör mig på folk som köper barnvagn, stickar små koftor och bestämmer namn halvvägs genom graviditeten. Och på folk som säger grattis när någon berättar om som graviditet! Jag säger alltid typ "vad roligt, hoppas allt går bra!".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 209
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 368
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 779
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
4 232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp