Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig något otroligt på ett par i 40-års åldern som ibland dyker upp i mitt flöde iom en gemensam bekantskap. Jag menar titta på den här statusen bara :eek:
"Tack min älskling för en trevlig å mysig helg. Du är så sjukt bäst och underbar du är tveklöst kvinnan i mitt liv,min livskamrat och stora kärlek.Älskar dig till månen och tillbaka min lilla goa fästmö❤️❤️❤️"
 
Var får du upp den listan? Det ser jättekonstigt ut att en del grejer är så gamla, jag får i liknande listor bara upp Senaste nytt och Vad andra läser.
Jag minns inte vad jag läste när den listan kom upp. Kan ju ha varit något från Kungsholmen … ingen aning.

Men på Facebook ”spammade” SvD med artiklar om tingesten och jag har då inte läst om den på SvD. Där kanske det kommer upp nyheter som många på Facebook klickat på? :idea:
 
Stör mig något otroligt på ett par i 40-års åldern som ibland dyker upp i mitt flöde iom en gemensam bekantskap. Jag menar titta på den här statusen bara :eek:
"Tack min älskling för en trevlig å mysig helg. Du är så sjukt bäst och underbar du är tveklöst kvinnan i mitt liv,min livskamrat och stora kärlek.Älskar dig till månen och tillbaka min lilla goa fästmö❤️❤️❤️"
Du kan dölja deras inlägg i flödet. Klicka på de tre prickarna (är det väl?) uppe t höger på inlägget och ”sluta visa …”
 
Tänkte lite vuxet gå med i facket. Men DET VERKAR HELT JÄVLA OMÖJLIGT??
Jag fyllde förra veckan i ansökan online, fick ett meddelande att "tack för din ansökan vi kommer inom kort kontakta dig". Nope, inget hände. Ingen kontaktade mig. Dubbelkollade mailen och skräpposten osv. Jag ringde dom och bara "hej vad händer". Då sa dom att min ansökan kommit in men att det kunde ta ngn dag att få svar. Okej tänkte jag.
Idag så mailade jag dom och undrade lite hur det går. Deras höra av sig "Inom kort" kändes rätt oklart. Då fick jag ett svinskumt mailsvar som nog måste ha varit nåt svar till en annan, där de skrev en prisuppgift för studenter. Alltså inget med min ansökan att göra. Ringde då upp dom IGEN imorse och frågade vad som skett med min ansökan. Då hittade de ingen info om att jag ens ANSÖKT? (vilket de hittade förra veckan).
Så jag blev ombedd att fylla i en ansökan igen online. När det var gjort tog jag en printscreen på meddelandet att min ansökan var mottagen. Ingen har kontaktat mig under dagen, allt känns mkt oklart :cautious:
 
Tänkte lite vuxet gå med i facket. Men DET VERKAR HELT JÄVLA OMÖJLIGT??
Jag fyllde förra veckan i ansökan online, fick ett meddelande att "tack för din ansökan vi kommer inom kort kontakta dig". Nope, inget hände. Ingen kontaktade mig. Dubbelkollade mailen och skräpposten osv. Jag ringde dom och bara "hej vad händer". Då sa dom att min ansökan kommit in men att det kunde ta ngn dag att få svar. Okej tänkte jag.
Idag så mailade jag dom och undrade lite hur det går. Deras höra av sig "Inom kort" kändes rätt oklart. Då fick jag ett svinskumt mailsvar som nog måste ha varit nåt svar till en annan, där de skrev en prisuppgift för studenter. Alltså inget med min ansökan att göra. Ringde då upp dom IGEN imorse och frågade vad som skett med min ansökan. Då hittade de ingen info om att jag ens ANSÖKT? (vilket de hittade förra veckan).
Så jag blev ombedd att fylla i en ansökan igen online. När det var gjort tog jag en printscreen på meddelandet att min ansökan var mottagen. Ingen har kontaktat mig under dagen, allt känns mkt oklart :cautious:

Solklart tecken på att du inte ska vara med i facket :angel: :D
 
Det verkar som att funktionen bakats in under 'Nytt', om du klickar där ser du att det finns möjlighet att filtrera efter bevakade trådar.
Dock är funktionerna borta med den, kan inte se enbart olästa som jag kunde välja förut. Det alternativet är helt borta + den vita raden finns inte på mobilen.
 
Dock är funktionerna borta med den, kan inte se enbart olästa som jag kunde välja förut. Det alternativet är helt borta + den vita raden finns inte på mobilen.
Är också irriterad på att den är borta. Använde den mest av alla knappar.
Har du en menyknapp uppe till vänster? Klicka på den och sen på nerpilen vid ett hus, då kommer en meny med bl.a. bevakade trådar. På det sättet slipper man gå via senaste.
 
Är också irriterad på att den är borta. Använde den mest av alla knappar.
Har du en menyknapp uppe till vänster? Klicka på den och sen på nerpilen vid ett hus, då kommer en meny med bl.a. bevakade trådar. På det sättet slipper man gå via senaste.
Ah hittar den vägen men filter försvinner det gillar jag inte. Hittar inte filtret alls på mobilen.
 
Alla såna här räknerebusar som dyker upp i flödet på Facebook hela tiden :banghead:

1D00DAE7-14EB-4D8B-859D-9E98D0006ADA.png
 
Att jag precis blev erbjuden pengar för sex när jag satt på busshållplatsen minding my own business. Och när jag snäste av honom så han "det är okej". Och frågade om jag rakar mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 260
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 396
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 863
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
4 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp