Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att iPhonen inte har något varningsljud när batteriet håller på att ta slut. Whyyyy?
.........
Hmm. Jag stör mig på mycket nu, verkar det som. :cautious:
 
Stör mig på att jag får skoskav. Av den ENA skon men inte den andra. Va fan?
Haha men eller hur? Tänkte på det med idag. Eller om man får det, så är det inte på samma ställen :crazy:.. Likaså när skosnöret går upp hela tiden på ena skon men aldrig på den andra trots likadana snören och samma knytning :cautious:
 
Haha men eller hur? Tänkte på det med idag. Eller om man får det, så är det inte på samma ställen :crazy:.. Likaså när skosnöret går upp hela tiden på ena skon men aldrig på den andra trots likadana snören och samma knytning :cautious:
Ja! Sådär gör mina vinterkängor. Snöret på den vänstra går alltid upp!
 
Det verkar som att nyckelpigor älskar min balkong, vilket ju egentligen är jättegulligt, men... de överlever ju inte så länge kattungen tycker att de är prima byten. :cry:
 
Att sonen lyckades glömma sin jacka på Biltema :meh: Nu var den iof ändå trasig men surt ändå. Pappan hade köpt den för evigheter sedan och allt han köper är typ heligt, så nu blir det väl livat.
 
Jag hatar att klicka på något inlägg på Facebook när man måste se en seg långtråkig video med reklam för att få veta VaD det handlar om
 
Jag har ett ljud i min bil från något som verkstaden kallar för "klonkleden".
Jag är välkommen in att byta när jag inte står ut längre. Det är inget farligt. :D

(det är en pegutt 308)
Haha! Får hoppas på samma sak här om det inte är något lättfixat, men låter som om nånting sitter löst. Kanske går att fixa med silvertejp eller kattstrypare? :D Får se hur det ser ut undertill imorrn när den ändå ska hissas upp för däckbyte :)
 
Mina favorittamponger har fått ny design och blivit helt värdelösa, blött igenom flera gånger:rage: hände saldrig med den gamla designen. :turd: på den
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 135
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 329
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 715
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
4 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp