Störiga saker vi stör oss på - del 9

Jag stör mig på att jag/vi har hittat drömlägenheten alldeles för tidigt! Vi är inte riktigt redo att köpa än men vill ändå ha lite koll på marknaden för att se vad som finns och hur prisläget är, och så snubblade jag över den här fantastiska... Hittade den i tisdags och har fortfarande inte slutat tänka på den! Försöker inbilla mig att den säkert är jätteful IRL, att grannarna har party varje kväll, att duschen säkert har jättedåligt tryck, osv... :D
 
Stör mig på att det kom ett meddelande via jobbappen och jag tänkte det är nog viktigt, och loggade in med en gång för att läsa men nehe då ska det vara biggest looser :mad: tävling på jobbet. Ska man verkligen använda jobbappen till sånt :confused:
Det störde i vart fall mig :meh:
 
Jag stör mig inte direkt, men är väl mer fascinerad. En bekant hade länkat till en annons där en motorcykel säljes "på grund av ändrade familjeförhållanden" :confused:

Tur att de skrev det, så man inte tror att de bara kränger iväg motorcykeln hur som helst utan känslor för det stackars lilla livet.
 
Att vårt flyg hem från Italien imorgon är uppskjutet 3h redan pga någon strejk :down: Hoppas verkligen vi kommer hem på smidigt sätt! Vill inte behöva ta extra semester för att sitta på en flygplats :(
 
Att vårt flyg hem från Italien imorgon är uppskjutet 3h redan pga någon strejk :down: Hoppas verkligen vi kommer hem på smidigt sätt! Vill inte behöva ta extra semester för att sitta på en flygplats :(
Åh vad drygt! Det hände mig en gång (dock inte i Italien) och det kändes så jäkla drygt och onödigt. Hoppas ni får komma hem snart!
 
Idag störde jag mig på en tjej som hälsade på ett företag med sin schäfer valp i koppel. Hunden drog som sjutton och verkade något ouppfostrad. Jag har varit hundrädd för större hundar och backade undan när de skulle gå förbi där jag stod. Nä då släpper hon upp hunden så den hoppar på mig. Sa något i stil med att jag inte gillar hundar, hennes svar var att det bara är en valp. Vadå bara en valp, man släpper inte fram hunden till främmande personer ändå.

Jag skiter i om hunden är världens snällaste eller om det bara är en valp. Tänk om jag varit allergisk?
Sen kan man ta sig en vidare funderare på hur det blir när hunden växer ännu mer, när tjejen inte har koll på den när den fortfarande är valp... suuuuck.
 
Jag stör mig som fan på mig själv. Varför köper jag inte en ny dator när den jag har låter som FAN (och har gjort det länge, har skrivit om det tidigare), gör mig skitstressad med sitt ljud och gör att jag knappt pallar använda den?!?
 
Stör mig på alla (många) som skär kurvan när de svänger in på vår gata. Skitkul att plötsligt möta en svängande bil på fel sida av vägen. NOT. :rage::rage::rage:

Stör mig på samma sak på orten där vi har skola och dagis. Vi måste svänga vänster i korsningen när vi åker hem från dagis och kommer det bilar från höger så genar dom nåt så inni norden och man håller på att krocka! Varför är det så svårt att köra normal i en korsning :banghead:
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
350
· Visningar
14 412
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 357
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 348
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 069
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp