Bukefalos 28 år!

Stronghold

peace

Trådstartare
Var till veterinären med min katt igår. Var egentligen bara en årlig kontroll eftersom hon står på kortison p.g.a av allergi. M en iaf kollade de även öronen och dom tyckte sig se ett ben av skabb,så hon tyckte att vi skulle behandla henne med Stronghold. Nu när jag hämtade ut det på apoteket var det ju tre pipetter?? Som jag förstod skulle det bara vara en engångsbehandling. Kan inte heller läsa mig till vad som gäller.Är det någon som vet ? Får ju ringa vet på måndag,men tänkte att någon här vet hur man brukar göra.
 
Det brukar räcka med en gång mot öronskabb hos katt, det är också vad som står i fassvet. Däremot finns det bara förpackningar med 3 pipetter.
 

Liknande trådar

Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
3 814
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 411
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 632
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 894
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Födda -21
  • Beta slagen mark

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp