Svalare smidigare ridskor

trofé

Trådstartare
Söker tips på ridskor som är svalare och smidigare än mina stålhättejodphurs jag har nu. Tror hellre något mer åt sportskomodell än jodphursmodell. Tretorn fanns ju förut, tror inte att de säljs längre. Finns det andra märken och modeller som är hyggligt lätta och smidiga som jag missat?
 
Jag tycker ju att mina Lugano är lätta och smidiga, men de är ju jodpurs och i skinn, så riktigt svala blir de väl aldrig... Väldigt sköna att gå i, sköna sulor liksom.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Provade ett par av Uhips Light Functional Pants på MyDog och älskade hur de satt. Smidiga, stretchiga och med hög midja. De är ju dock...
Svar
19
· Visningar
1 652
Senast: CaisaCax
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 003
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 885
Senast: valy
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 240
Senast: Lisalei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp