Svenskt torrfoder

(Nu låter det kanske som att jag föraktar Majstor, tvärtom är jag glad, för jag började ge deras kattfoder när jag hade en katt som plötsligt började kräkas upp allt hon åt, och nu gör hon inte det längre.)
 
Båda hundarna har plåtmage men båda blev dåliga i magen av Magnussons :down:
Den ena går tillbaka till sitt gamla foder men den andra behöver ett annat. Någon som har erfarenhet av att hunden inte fixar Magnussons spannmålsfria men deras andra foder?
 
Båda hundarna har plåtmage men båda blev dåliga i magen av Magnussons :down:
Den ena går tillbaka till sitt gamla foder men den andra behöver ett annat. Någon som har erfarenhet av att hunden inte fixar Magnussons spannmålsfria men deras andra foder?
Nu blev ju inte Tinja dålig av Grain Free, men hon fungerade inte alls lika bra på det som Meat and Biscuit. Det var en ganska stor skillnad. Meat and Biscuit fungerar hon super på, även när hon bara får det i perioder.
Annars kör jag ju hälften färskfoder.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har läst runt lite och det verkar som det vanligaste är att man byter från valpfoder till vuxenfoder kring året, eller "när hunden vuxit...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 625
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 314
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag har testat ett torrfoder som faktiskt fungerar förvånansvärt bra till mina färskfoderätande hundar. Med "testat" så menar jag att...
Svar
18
· Visningar
1 422
Senast: Sofie.S
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 273
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp