SWB Elitfölauktion -17

Gabby_Ossi

Trådstartare
Vi har ju ingen auktionstråd än!

Vilka är era favoriter? Vilken tror ni blir dyrast? Någon som ska dit och/eller funderar på att handla? Vet ju att några har föl uttagna ;) Själv ska jag som vanligt göra året motionspass och hjälpa till med visningen under auktionen och förvisningen :)

Bilder och filmer:
http://swbelitfol.se/
 
Jag har lite olika favoriter beroende på vad jag tittar på :angel: Gillar uttryck och typ på 5, 8, 14, 16 och 23 mest. Hade jag velat ha en svårklasshoppare hade jag nog satsat på 6 utifrån stammen. Tycker 19 och 29 är fina på filmerna. Sedan är jag mer eller mindre bekant med flera av uppfödarna till de andra så då blir man ju lite lätt partisk :p.
 
Skulle jag gissa på vilken som blir lite dyrare skulle jag gissa på #24, men det finns ingen självklar som förra årets Fabulous.
Bland hoppfölen gillar jag flera, men #14 är helt i min smak.
Dressyrfölen #19 och #36 står ut som väldigt fina föl ur bra mödernen.
Skulle jag köpa till mig själv hade jag valt #28. Först hajade jag till när jag läste härstammningen, men jag gillar verkligen uppsynen på den och hur den bär sig i gångarterna. Spänstig rygg, aktiv bak, fin hållning.
 
Vi ska nog dit mest för att kika vad fölen går för i pengar:D Annars tycker jag det var rätt så "tråkiga" stammar i alla fall i min smak, så kommer inte buda på något föl. De här kändes dock mest intressanta: 24,27,33,35,37
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 253
Senast: Habina
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 103
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 479
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 677
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp