Sy hundbädd?

Mia_R

Trådstartare
Jag har kasserat min gamla soffa nyligen och fick hjälp av grannen att slänga den när han fick snilleblixten att göra hundbädd av sittdynorna. :idea: Smart grej då de två sittdynorna är stora men jag vill ju även att de ska vara lätta att hålla rena så vad gör man då? Jo frågar buke om råd! :up:

Vad gör jag klädseln av? Den ska vara lätt att hålla ren, skön att ligga på och helst hålla tätt så det inte gör något om det är en fuktig hund som lägger sig efter att ha varit ute i regn. Kan jag sy själv :grin: eller be någon kapellmakare sy? :)
 
Jag har kasserat min gamla soffa nyligen och fick hjälp av grannen att slänga den när han fick snilleblixten att göra hundbädd av sittdynorna. :idea: Smart grej då de två sittdynorna är stora men jag vill ju även att de ska vara lätta att hålla rena så vad gör man då? Jo frågar buke om råd! :up:

Vad gör jag klädseln av? Den ska vara lätt att hålla ren, skön att ligga på och helst hålla tätt så det inte gör något om det är en fuktig hund som lägger sig efter att ha varit ute i regn. Kan jag sy själv :grin: eller be någon kapellmakare sy? :)

Jag klär madrassen i bilen i gummerad frotte. Håller madrassen torr, men är inte plastigt för dem att ligga på!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
845
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
692
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 341
Senast: Lazio
·
Skola & Jobb Som rubriken avslöjar, jag pluggar 100% på ett emellanåt rätt tufft program och funderar nu på att göra det ännu tuffare för mig själv...
Svar
7
· Visningar
2 976
Senast: TryMe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp