Symptom diabetes typ 2?

tanten

Trådstartare
Arbetskamraten kom imorse och mådde inget vidare. Smärta när hon kissar och kände sig lite sjuk.

Nåra timmar senare är hon feberrosig, darrig och trött så hon vinglar. Hon har nyligen haft urinvägsinfektion och vi trodde klockrent att den kommit tillbaka.

Hon knatar iväg till VC som säger att det är typiska symptom på diabetes??? Hon fick ingen antibiotika.

Men är feber och svidande kisseri tecken på diabetes typ 2?
Hon är inte törstig och detta fick hon symptom av igår kväll och i natt Och det har förvärrats under dagen.
 
Jag är ingen läkare - men nej, det låter inte som symptom på diabetes.
Vad sa blodprover och urinprov?
 
Arbetskamraten kom imorse och mådde inget vidare. Smärta när hon kissar och kände sig lite sjuk.

Nåra timmar senare är hon feberrosig, darrig och trött så hon vinglar. Hon har nyligen haft urinvägsinfektion och vi trodde klockrent att den kommit tillbaka.

Hon knatar iväg till VC som säger att det är typiska symptom på diabetes??? Hon fick ingen antibiotika.

Men är feber och svidande kisseri tecken på diabetes typ 2?
Hon är inte törstig och detta fick hon symptom av igår kväll och i natt Och det har förvärrats under dagen.

Jag hoppas de kollade blodsockret med ett stick i fingret?
 
Arbetskamraten kom imorse och mådde inget vidare. Smärta när hon kissar och kände sig lite sjuk.

Nåra timmar senare är hon feberrosig, darrig och trött så hon vinglar. Hon har nyligen haft urinvägsinfektion och vi trodde klockrent att den kommit tillbaka.

Hon knatar iväg till VC som säger att det är typiska symptom på diabetes??? Hon fick ingen antibiotika.

Men är feber och svidande kisseri tecken på diabetes typ 2?
Hon är inte törstig och detta fick hon symptom av igår kväll och i natt Och det har förvärrats under dagen.