sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en trofé för att jag varit medlem i 8 år idag. Tanken var ett anonymt konto från mitt vanliga jag haft några år, men detta tog över.
Började med att jag startade en tråd och ville ha råd om ätstörningen och stöd i att söka hjälp. Tog ytterligare 9 månader innan jag vågade men hade inte gjort det utan bukes hjälp och allt stöd jag fick under behandlingen :heart
8 år sen redan! Skönt nog känns det inte som igår utan som att jag klarat av att gå vidare med lite up and downs. Dipparna kan jag leva med för nu vet jag hur jag tar mig upp.
För 8 år sen satt jag isolerad hemma och mådde så dåligt man kunde. Idag är jag en annan person på ett positivt vis.
Tack buke :love:

Du firade med att skriva inlägg nr 2000 också. :up::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
341
Senast: sweep
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 036
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 042
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 765
Senast: Clabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp