sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här blir inget gjort idag, vägrar sticka näsan utanför dörren mer. Det började singla ner vit @dobbis sörja när vi var ute i morse o sen har det fortsatt mer eller mindre konstant, mest vräker skiten ner.
Jag vill ha våååår!
Här också :cautious:
Såg så fint ut först men nu vräker skiten ner och har gjort hela dan i stort sett :arghh:
 
Här blir inget gjort idag, vägrar sticka näsan utanför dörren mer. Det började singla ner vit @dobbis sörja när vi var ute i morse o sen har det fortsatt mer eller mindre konstant, mest vräker skiten ner.
Jag vill ha våååår!
Den vita :turd: började just singla ner här :arghh: men det är +3 så hoppas den inte stannar.
 
Suckar över jobbet. Jag har sedan mitten på januari tagit ut en semesterdag i veckan, vilket jag glömt att jag ska registrera själv. Nåväl, gick in idag på sidan för att registrera - men då har vissa dagar försvunnit där det tidigare stått semester i schemat. Så nu vet jag inte vilka dagar jag ska lägga in. Har mailat ansvarig, hoppas på svar imorgon.
 
Katten är avmaskad :up:
Varit ute och gått 1,5 h idag i det underbara slasket :wtf: Å vovven är däckad :D
Ska snart fixa en kopp kaffe, tror maken kommer snart då han är på utbildning idag som borde sluta 16.00-17.00. Ingen aning..
Men hör av han av sig innan jag brygger kan han också få en kopp :p
 
Å så ringde han precis när jag postade förra inlägget så han får också kaffe. Tydligen hade dom inget riktigt kaffe på utbildningen, låt mig gissa - sån där blaskkaffe ur automat med massa olika alternativ :p
 
Snöar här med :turd:
Håller på att tvätta. Ska ner igen nu och sen gå till Ica med ett paket och hämta ut mina nya pussel jag köpte här om dagen.
 
Slapp få ångest över Skatteverket iår. Både jag och mannen får tillbaka lite mer än 10 000kr var. Lite lagom irriterande att det inte dragits rätt skatt, men helt klart bättre än när jag behövde betala 15 000kr. :angel:
 
Var nyss i tvättstugan, vred lite på huvudet och så spred sig en intensv smärta från korsryggen och utåt så benen vek sig och jag satte mig på golvet :crazy: Fy för vad ont det gjorde.
 
Kan du inte fota lite inne i den nya bussen? Är SÅ nyfiken på hur de ser ut på insidan, ser ju gigantiska ut från utsidan. Om det är ok?

Will do! Vi har nu packat ner allt i den har (ca 30 kvadrat, och nasta ar nagot langre, bredare och har en till "slide out" men framfor allt lite annorlunda, och battre i mitt tycke, layout) ... Den ar i allafall 11 meter lang.

Jag glomde ta "before" bilder :banghead: men de har gjort en hel massa job pa att "fixa" alla smaskavanker. Alla koksluckor och lador sag ganska besvarliga ut, men ser nu ut som nya :D Golvet ar tra, men nagra lister var borta, och sa ska de satta in ankar "points" for tva hundburar under bordet sa de kan aka bade sakert och bekvamt. For att fa in dem behovde de ocksa gora om och hoja bordet nagra cm. :cool: Det ska bli kul att se hur det blir ... jag hoppas att det ar bra nog att vi bara flyttar in pa Fredag morgon, om inte vantar vi nagra dagar till.:p
 
Men nä, ingen bil imorgon :cry: :arghh:
Jag som redan förberett mig på att leva på nudlar från lördag och låååång tid framöver :mad: :p
Måndag var nästa bud :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 003
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 026
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 707
Senast: Clabbe
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
220
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Löss
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp