Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag har kikat på den men den är för tunn tyvärr :down: Jag vet inte hur lika de är, men det behöver vara lika bra värmeförmåga i vatten som äkta neopren.
Jag har hittat en del i UK och Tyskland, men det blir så jäkla dyrt :p

Jag vill sy en neoprenväst till min labbe, som han kan ha under höstens kalla andjakter när mycket av arbetet är i vatten. Jag har en som jag köpte till denna säsongen som är "fabriksgjord", men det är rätt dålig passform på den även efter att jag sytt om den, och jag tror att den kommer bli för liten till nästa säsong. Den är 3mm och i tunnaste laget.
Han verkar ha lite annorlunda mått, för ingen av de färdiga som finns på marknaden verkar passa honom tyvärr.
Kan det funka med två lager?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 115
Senast: escodobe
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Yrja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 256
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp