Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var jag och spanade in en tygaffär i Leeds :D kom hem med 4m jerseytyger :up:

Jag jobbar vidare på sommargarderoben till lillan och mej, här kommer en bildbomb på lite av vad jag pysslat med

IMG_20170406_144835.jpg

IMG_20170404_211944.jpg


IMG_20170421_182336_372.jpg


IMG_20170420_151555_710.jpg


IMG_20170411_160752_800.jpg
IMG_20170410_103257_632.jpg


IMG_20170407_153937_442.jpg
 
Idag var jag och spanade in en tygaffär i Leeds :D kom hem med 4m jerseytyger :up:

Jag jobbar vidare på sommargarderoben till lillan och mej, här kommer en bildbomb på lite av vad jag pysslat med

IMG_20170406_144835.jpg

IMG_20170404_211944.jpg


IMG_20170421_182336_372.jpg


IMG_20170420_151555_710.jpg


IMG_20170411_160752_800.jpg
IMG_20170410_103257_632.jpg


IMG_20170407_153937_442.jpg
Fjärilstyget var ju underbart! Och det sista med fåglarna också.
 
Ska på sylan imorgon. Har förberett 9 mössor, 4 klänningar, 2 par leggings, 6 par trosor, 2 linnen åt syrran, 1 par leggings åt syrran och ett par trosor åt henne, sen några "överdelar" till snuttefiltar. Ändå känns det som att "det inte kommer räcka" vilket nog är idiotiskt att tänka, vafan, det är ju hur mycket som helst egentligen :rofl:
 
Ska på sylan imorgon. Har förberett 9 mössor, 4 klänningar, 2 par leggings, 6 par trosor, 2 linnen åt syrran, 1 par leggings åt syrran och ett par trosor åt henne, sen några "överdelar" till snuttefiltar. Ändå känns det som att "det inte kommer räcka" vilket nog är idiotiskt att tänka, vafan, det är ju hur mycket som helst egentligen :rofl:

Vilken kul grej!
 
Ska på sylan imorgon. Har förberett 9 mössor, 4 klänningar, 2 par leggings, 6 par trosor, 2 linnen åt syrran, 1 par leggings åt syrran och ett par trosor åt henne, sen några "överdelar" till snuttefiltar. Ändå känns det som att "det inte kommer räcka" vilket nog är idiotiskt att tänka, vafan, det är ju hur mycket som helst egentligen :rofl:
Vad är sylan?
 
Jag vill också på sylan *avis*
Hoppas kunna tajma in en hemresa med lokalt lan, får låna symaskin och grejorna av mamma så får hon låna dottern :D
 
Jag vill också på sylan *avis*
Hoppas kunna tajma in en hemresa med lokalt lan, får låna symaskin och grejorna av mamma så får hon låna dottern :D
Det var typ ett år sen jag var med sist, jag har senaste halvåret (men nu bytt jobb) jobbat varannan vecka, och då även på helgerna, så varje gång det har vart sylan har jag haft jobbvecka :down: Så det ska bli kul att äntligen kunna vara med igen!
 
Gud så frustrerande. Jag behöver refil till limpennan och så vill jag ha lite gråmelerat trikåtyg som jag älskar. Tygexperten: billigast på trikån och där har jag köpt den ifrån tidigare, finns bara 1 meter kvar, jag vill ha typ 3 meter. Det finns limpenna... Rosahuset: Trikån finns (typ 10 meter), men limpennan slut.. Tygrullen: har en gråmelerad viskos jersey, vet inte om det är samma, men den kostar lika mycket som på RH. Limpennan slut. Har lite annat skoj på rea (typ color snaps för halva priset nästan) som jag hade velat ha.... Inget finns på en och samma sida :arghh: Och jag är för snål för att beställa från flera olika, speciellt när det handlar om så lite som en refil till limpennan :meh::banghead:
 
Köpt lite Allt om handarbete på Facebook, fanns mycket fint i dem! Så nu håller jag på med (ytterligare) en solklänning.
Jag behöver sommar och sol och semester så jag kan ha alla mina fina klänningar!
 
Köpt lite Allt om handarbete på Facebook, fanns mycket fint i dem! Så nu håller jag på med (ytterligare) en solklänning.
Jag behöver sommar och sol och semester så jag kan ha alla mina fina klänningar!
Jag lånade några Allt om handarbete från bibblan, men jag klarade inte av att hitta rätt mönsterdelar, tyckte det var alldeles för rörigt
:o
Vilka fantastiska sömmerskor ni är! :love:
Jag måste fråga, vilka sorts tyger använder ni helst när ni syr kläder?
Jag syr helst i trikå :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: escodobe
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: Yrja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 299
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp