Bukefalos 28 år!

Ta sig till Örebrotravet

Mirre

Trådstartare
Någon som har koll på hur man tar sig dit tidigt på morgonen utan körkort?
Ska vara där 8 i morgon bitti men fattar ingenting av hur stadsbussarna går O_o
 
Sv: Ta sig till Örebrotravet

Hm,

Jag tror du får ta 23:an mot Mosås. Länk det borde vara den som går förbi travet eftersom att 22:an går raka vägen till Marieberg. Men jag vet inte vilken hållplats du ska hoppa av på, borde vara någon av de efter Mariebergsvägen om jag ska våga mig på en gissning!

Nu har jag kollat på eniro. Ta 23:an till Aspa gård så är du alldeles precis vid travet :)
 
Senast ändrad:
Sv: Ta sig till Örebrotravet

Tack :)
Kollade tabellerna för stadsbussarna men fattade ingenting av den :p
Men går den så pass tidigt då?
 
Sv: Ta sig till Örebrotravet

Första går ju 05:30 ... ;)

Jag skulle ta den som går vid 7 om du vill ha lite tid på dig och slippa stressa, annars går det en 7:30 (från USÖ, åker du från resecentrum är det 7:07 och 7:37 som gäller)
 
Sv: Ta sig till Örebrotravet

Kan inte lämna ungarna på dagis tidigare än halv sju, så får åka härifrån 7 :p
 
Sv: Ta sig till Örebrotravet

Nyfiken i en strut.. hur gick det? och vad gjorde du på travet så dags? :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
20 086
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
12 483
Senast: Mineur
·
Hej
Samhälle Varför hälsar ni inte på busschauffören? Det har jag funderat på en tid. Eller ganska många gånger då och då under åren. Folk går på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
6 964
Senast: MissFideli
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
316
Senast: Törnrosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp