Jag har! Har fått en box än så länge (februari boxen). Tycker det är en kul grej, många av mina kompisar som inte håller på med hästar har prenumererat på liknande boxar med typ smink osv.
Tycker det var mer användbara grejer i tack box, inte bara små provprodukter :up:

Tillägg: Det är ju lite som julafton när boxen kommer, kul att se vad som finns i! Prenumererar på den mest för skojs skull, tog ett helt år på en gång :rofl:
 
Jag har! Har fått en box än så länge (februari boxen). Tycker det är en kul grej, många av mina kompisar som inte håller på med hästar har prenumererat på liknande boxar med typ smink osv.
Tycker det var mer användbara grejer i tack box, inte bara små provprodukter :up:

Tillägg: Det är ju lite som julafton när boxen kommer, kul att se vad som finns i! Prenumererar på den mest för skojs skull, tog ett helt år på en gång :rofl:

Jag har aldrig hört om det ens. Vad har det varit för saker i?
/nyfiken i en strut
 
Jag fick en repgrimma, en man & svansborste, lädertvål (Soft soap, fullstor burk, ingen provburk), ryktsten, nummerlapp till tävling och så två provflaskor med hästschampo i februariboxen :)

Var det värt pengarna för vad en box kostar?

/Lizzie
 
Jag som tog ett helt år betalar ca 275 kr/box. Tycker det ganska bra motsvarar vad jag fick i boxen :) Om man kollar vad sakerna är värda blir det ungefär samma summa som jag betalat, så egentligen skulle man väl lika gärna kunna köpa själv. Men jag tycker det är en kul grej :up:

Låter som om det var värt mycket mer än 275:-!
Är det varje månad eller varje kvartal?
 
Låter som om det var värt mycket mer än 275:-!
Är det varje månad eller varje kvartal?
Ja det kanske det var, kollade lite vad de största grejerna kostade bara :)
Varannan månad kommer boxen, ska komma en nu i april, ska bli spännande att se vad som finns i den!


Man får fylla i på hemsidan om man har egen häst osv, så jag kan tänka mig att innehållet kan variera lite beroende på vad man fyller i där.
 
Ja det kanske det var, kollade lite vad de största grejerna kostade bara :)
Varannan månad kommer boxen, ska komma en nu i april, ska bli spännande att se vad som finns i den!


Man får fylla i på hemsidan om man har egen häst osv, så jag kan tänka mig att innehållet kan variera lite beroende på vad man fyller i där.

Kan vara värt att prova med andra ord! :)

/Lizzie
 

Liknande trådar

Utrustning Kan man gå in i bussen, flytta mellanväggen med lämmen stängd och göra iordning hästen som i en box om man har en B-kortabus? Fattar...
Svar
4
· Visningar
590
Senast: iNHALE
·
  • Artikel
Hästnyheter Att tänka utanför boxen kan vara bra när allt känns nattsvart och omöjligt. Att ta sig bort från det traditionella och konventionella...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Gunnar
·
Hästvård Tänk dig att du har häst och står inhyrd i ett privatstall. Stallägaren har ett event på gården och det kommer helt okända hästar från...
2
Svar
36
· Visningar
4 049
Svar
0
· Visningar
572
Senast: Lexa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp