Tack bukefalist!

bitta

Trådstartare
Nu står en fantastisk Jansson i min ugn. Receptet till den har jag @makarontanten att tacka för.
Med jämna mellanrum slår det mig, vilken källa till lärdom av vitt skilda slag, bukefalos är.
Min sambo brukar kalla den för, ¨den moderna Gröngölingsboken.¨

I vilket sammanhang sänder ni en tacksamhetens tanke till en eller flera bukefalister?
 
Med jämna mellanrum slår det mig, vilken källa till lärdom av vitt skilda slag, bukefalos är.
Min sambo brukar kalla den för, ¨den moderna Gröngölingsboken.¨

Ha ha bättre än " Sveriges största syjunta" som en farbror i avelsbransche uttryckte sig om forumet.

Generellt sett är jag oerhört tacksam mot bukefalosforumet för att jag mött en massa härliga människor. Några har med tiden kommit att bli riktigt goda vänner.

Ska se om jag kommer på något sådär specifikt....
 
Jag kommer alltid att vara förevigt tacksam över bukefalisterna för att de fick mig att söka hjälp gällande min, vad det visade sig, rejäla endometrios.
Det är ju lite mer allvar än en Jansson.
Det visste jag inte att det existerade innan jag läste om det här, så det ökade min allmänbildning.
 
Jag kommer alltid att vara förevigt tacksam över bukefalisterna för att de fick mig att söka hjälp gällande min, vad det visade sig, rejäla endometrios.
Jag tackar också buke för att jag tog tag i att söka hjälp för min mensvärk. I synnerhet tackar jag dig för att du fick mig att gå till en så bra gynekolog!

Sedan är jag också tacksam för receptet på bovetebullar som har cirkulerat här på forumet. :up: Var det @Camilla Osterman som lade upp det först?
 
Det finns några bukefalister som utmärker sig lite extra för mig ibland. Vissa för att de är så himla smarta och kan så mycket som inte jag kan och andra för att jag reagerar på deras i mina ögon konstiga åsikter om ganska viktiga saker.

Andra har hjälpt mig mer "handgripligen" i olika situationer när jag har behövt hjälp och råd och sällskap.

Jag tänker inte nämna namn eftersom jag tror att de som hjälpt mig på olika vis och som betyder något för mig faktiskt vet om det.:love::bow:
 
Det finns några bukefalister som utmärker sig lite extra för mig ibland. Vissa för att de är så himla smarta och kan så mycket som inte jag kan och andra för att jag reagerar på deras i mina ögon konstiga åsikter om ganska viktiga saker.

Andra har hjälpt mig mer "handgripligen" i olika situationer när jag har behövt hjälp och råd och sällskap.

Jag tänker inte nämna namn eftersom jag tror att de som hjälpt mig på olika vis och som betyder något för mig faktiskt vet om det.:love::bow:
Du är en bukefalist som jag lite i tysthet lagt märke till och varit imponerad av. Du har väl gjort en resa i ditt liv, på många sätt. :bow:
 
Sedan är jag också tacksam för receptet på bovetebullar som har cirkulerat här på forumet. :up: Var det @Camilla Osterman som lade upp det först?


Åhh, de fantastiska Pruttbullarna!

Vill jag veta? :nailbiting:

De där bullarna vill jag nog höra mer om...tror jag. :confused:

Ja!!! Jag äter en pruttbulle varje morgon:d
 
Jag vill tacka buke för att ni har gjort mig till en mer reflekterande människa kring både samhälle och relationer. Jag är helt övertygad att det har gjort mig mer rustad att möta olika situationer i livet och har hjälpt mig att bli mer inkännande och empatisk.
 
Jag är sjukt tacksam främst för all hjälp, alla tips och all stöttning jag fått och får i att göra en livsstilsförändring för att gå ner i vikt. Utan buke vore det inte möjligt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 259
Senast: cassiopeja
·
Relationer Om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, använder anonymt nick. De tankarna går jag i just nu.. Hela mitt liv crashade...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 331
Senast: Zeli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp